„Wracamy do normalności” – nowa kampania marki Apap

Rusza kolejna odsłona kampanii kontekstowej marki Apap przygotowana przez agencję AżTuNagle.
O autorze
0 min czytania 2020-07-09

Marka leku przeciwbólowego Apap, należącego do portfolio USP Zdrowie, zwraca się do wszystkich Polaków zmęczonych czasem pandemii: życie toczy się dalej. Działamy i nie poddajemy się przeciwnościom losu. 

Bohaterem nowego spotu jest lokalny fryzjer i golibroda, który po odmrożeniu gospodarki może ponownie świadczyć swoje usługi. A ponieważ głównym benefitem produktowym marki Apap jest szybkość – uwalnia się już po 3 minutach – w kulminacyjnej scenie reklamy bohater zażywa lek, aby szybko pozbyć się bólu głowy i bez przeszkód ostrzyc Bardzo Ważnego Klienta.

Za kreację spotu odpowiada agencja AżTuNagle.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj