Bohaterki akcji zostały uwiecznione w kampanii cyfrowej i filmie dokumentalnym, zrealizowanym w Mexico City. Każdą z nich cechuje odwaga i każda z nich nosi denim Wrangler.
Miriam jest kierowcą taksówki i świadczy usługi wyłącznie dla kobiet. Jej samochód to bezpieczne schronienie i przestrzeń terapeutyczna. Miriam jeździ ulicami Mexico City, ale nie boi się nocy, a jej opanowanie sprawia, że pasażerki też nie odczuwają strachu. Jest jednocześnie aniołem stróżem i doradczynią, która wysłuchuje historii podróżujących z nią kobiet, bezpiecznie dowożąc je do domu.
Zobacz również
Miriam została wybrana do kampanii ze względu na pewność siebie i odwagę. Wykonywana praca daje jej wolność i niezależność w branży zdominowanej przez mężczyzn, jednocześnie zapewniając bezpieczną podróż w mieście, w którym zwykłe przemieszczanie się ulicami jest niebezpieczne dla kobiet.
Kolejną gwiazdą kampanii jest Maria, właścicielka agencji modelek i castingowej, która promuje różnorodność i inkluzyjność. Maria nosi dżinsy Retro. To autentyczna para spodni ze wszystkimi legendarnymi detalami projektowymi, charakterystycznymi dla oryginalnych dżinsów Wrangler z prostą nogawką.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Olantha emanuje swobodą w szortach z wysoką talią, inspirowanych modelami retro z odciętymi nogawkami. Maria jest uosobieniem niezależności i charakteru. Ma na sobie dżinsy mom w stylu lat 90. z wysoką talią i skróconymi nogawkami.
Projekt Herder Stories realizowany jest w ramach globalnej kampanii Wrangler – Wear With Abandon. W kampanii tej marka wierzy, że życie jest o wiele ciekawsze, gdy żyjemy odważnie i w pełni. Wrangler x Herder Stories jest o kobietach, które nie podążają ślepo za tłumem i odważnie konfrontują się z tym, co przynosi każdy dzień.