We Wrocławiu pojawił się billboard Fundacji Pro-prawo do życia z kontrowersyjnym napisem „Homoseksualiści 100 razy częściej zapadają na HIV/AIDS”. Z kolei jako źródło informacji autorzy nośnika reklamowego wskazali statystyki CDC za 2014 rok.
Zobacz również
Aktywiści z Wrocławskiej Grupy Nieznanych postanowili nieco zmienić przekaz tego billboardu – wymazali część słów i w efekcie został tylko napis „Seksu 100 razy częściej”. Jak sami przyznali w poście opublikowanym na swoim facebookowym profilu, zmienili „mowę nienawiści w mowę miłości”.
zdjęcia: facebook.pl/WroclawskaGrupaNiezaleznych
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na przystankach komunikacji miejskiej w Warszawie pojawiły się karykatury popularnych plakatów znanych marek. To działanie subvertisingowej grupy Special Patrol Group, która walczy z konsumpcjonizmem.