Andrzejki to okazja do spotkań, zabaw oraz przede wszystkim wróżb. Zdaje się jednak, że podczas przedświątecznej gorączki, która z każdym kolejnym rokiem zaczyna się wcześniej, coraz mniej osób pamięta o tej słowiańskiej tradycji. Marka Uber postanowiła przypomnieć o jej wyjątkowym charakterze z pomocą niecodziennej atrakcji.
Przejażdżka z wróżbami
Zobacz również
– Od czwartku warszawiacy mogą doświadczyć wróżbiarskiej sesji, siedząc na tylnym siedzeniu wyjątkowego auta – zabytkowego Austin Princess. Podczas przejażdżki po ulicach Warszawy będzie można uczynić zadość andrzejkowej tradycji i zapytać o swoją przyszłość polskich ambasadorów ezoterycznego świata, czyli: Wróżbitę Macieja, Wizjonerkę Salomeę, Polę Godot, Negatywnie Optymistycznego oraz Wróżbitę Filipa. Z bezpłatnych atrakcji skorzystać może każdy, kto odwiedzi w samym centrum stolicy andrzejkową strefę Uber Wróż! – mówi Iwona Kruk, rzecznika Uber CEE.
Osada wróżbitów w samym sercu miasta
Wyjątkowa strefa “Uber Wróż!” służy przede wszystkim zapisom na przejażdżkę z wróżbitami, ale poza tym oferuje szereg innych atrakcji. W przypominającym osadę wróżbitów miejscu można m.in. sprawić, by tradycji stało się zadość i przelać wosk przez dziurkę od klucza, a także odwiedzić z aparatem jedyny w swoim rodzaju wróżbiarski powóz i zdobyć zniżki na przejazdy z aplikacją Uber.
Jessica Mercedes jako pierwsza ruszyła w astralną podróż
Jako pierwsza z andrzejkowej atrakcji skorzystała, znana ze swojego zamiłowania do ezoteryki, Jessica Mercedes.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Myśląc o aktywacji dla marki Uber istotny dla nas był kontekst. Zdecydowaliśmy się na Andrzejki, ponieważ z jednej strony są nieoczywiste (w przeciwieństwie do Halloween czy Świąt), z drugiej mają lokalny charakter. Pomysł na przejazdy z wróżbitami i strefę to efekt naszych wspólnych ambicji, by dostarczyć użytkownikom aplikacji Uber niecodzienne doświadczenie – dodają Krystian Wojtkowski & Mateusz Michalczyk, team kreatywny agencji Przestrzeń.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wszelkie atrakcje są bezpłatne i dostępne od czwartku do soboty w godzinach 15:00-21:00. Chętni na spotkanie z wróżami muszą się jednak spieszyć, ponieważ liczba przejażdżek jest ograniczona.
– To już nasza trzecia współpraca z marką Uber. W naszej branży bardzo często takie projekty jak ten kończą się na slajdach, więc tym bardziej doceniamy zaufanie klienta. Widzimy już teraz ogromne zainteresowanie akcją wśród warszawiaków i wierzymy mocno w efektywność działań, w których ludzie mają jakościowy i realny kontakt z marką – mówi Patrycja Puchała, Co-founder & Creative Media Director w agencji Rozgłos.
Za ideę kreatywną odpowiada agencja Przestrzeń. Współpracą z twórcami i wróżami oraz taktyką PR zajęła się agencja Rozgłos. Za publikacje PR odpowiedzialny był team Rozgłos & Dfusion. Za wdrożenie konceptu oraz projekt strefy odpowiada agencja Holo.
Więcej informacji: [email protected] / www.przestrzen.com