Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Wrzuć się na duży ekran Multikina!

Chcesz poczuć się jak gwiazda i zobaczyć swoje zdjęcie na wielkim kinowym ekranie? Wystarczy w ramach akcji „Poniedziałki z Coca-Cola” do 19 marca 2017 roku odwiedzić Multikino i wziąć udział w zabawie przygotowanej przez sieć kin i Coca-Cola.
O autorze
1 min czytania 2017-01-03

Kupując w sieci Multikino dowolny zestaw z Coca-Cola, widzowie otrzymują kupon, który upoważnia do zakupu biletu na film 2D za 10 zł z zestawem barowym za 9,90 zł czyli razem za 19,90 zł. Przy kolejnej wizycie w kinie uczestnicy akcji „Poniedziałki z Coca-Cola” otrzymają kupon upoważniający do nieodpłatnego wykonania zdjęcia w Fotopanelu Photoshare znajdującym się na terenie kina. 

Zrobienie zdjęcia przy użyciu kodu jest możliwe jedynie po wyrażeniu przez osobę fotografowaną zgody na publikację wizerunku utrwalonego na zdjęciu na ekranach kin sieci Multikino między do 19 marca 2017 roku. 

Po wykonaniu zdjęcia uczestnik zabawy otrzyma je w formie drukowanej, a na dużym ekranie kin zdjęcie pojawi się w wybranym tygodniu (od piątku do czwartku) w czasie trwania zabawy. Publikacja zdjęć uczestników będzie następowała poprzez ich prezentowanie w animacji w bloku reklamowym przed wybranymi seansami filmowymi w kinach. Zdjęcia nie będą pokazywane przed wydarzeniami specjalnymi.

 Akcja „Wrzuć się na duży ekran” odbywa się w wybranych kinach sieci Multikino: Warszawa Ursynów, Warszawa Targówek, Poznań 51, Gdańsk oraz Kraków. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do udziału w zabawie „Wrzuć się na duży ekran” zapraszają Multikino oraz Coca-Cola. Szczegółowy regulamin znajduje się na stronie www.multikino.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing