Celem konkursu #wrzućnaluz jest budowa świadomości konceptu Wolność Wyboru, czyli autorskich modułów sklepowych, a także atrakcyjności zakupu słodyczy luzowych, zwłaszcza wśród młodszej grupy konsumentów. W ofercie firmy znajdziemy cukierki – z popularnymi Michałkami z Wawelu na czele, czekoladki nadziewane, m.in. kultowe Malaga, Kasztanki i Tiki Taki czy też galaretki, jak np. owocowe Fresh&Fruity.
Aby wziąć udział w akcji wystarczy zakupić dowolne słodycze Wawel na wagę, w pomysłowy sposób sfotografować własny mix słodyczy, a następnie przesłać zgłoszenie przez Messengera na profilu marki Wawel. Na uczestników zabawy, co tydzień czekać będą atrakcyjne nagrody – głośnik JBL Xtreme 2 oraz 10 voucherów w usłudze Spotify Premium. Akcja potrwa od 14 września do 12 października.
Zobacz również
Konkurs #wrzućnaluz, zachęcający do oryginalnego, dowolnego miksowania ulubionych słodyczy luzowych Wawel, to element wsparcia szerszej kampanii producenta i promocji autorskich modułów sprzedażowych Wolność Wyboru Wawel, które dostępne są już w ponad 4450 sklepów w całej Polsce.
– Regały Wolność Wyboru cieszą się popularnością zarówno wśród naszych konsumentów, którzy lubią samodzielnie podejmować decyzje zakupowe, wiedzą co i w jakiej ilości kupują w danej chwili oraz ile za to zapłacą – ale też właścicieli i kierowników sklepów. Nasze nowoczesne i brandowane moduły są dopasowane do różnych formatów pomieszczeń sklepowych i pomagają zadbać o odpowiednia ekspozycję oraz dostępność produktów. Tak pozytywny odbiór rynku niezwykle nas cieszy. Każdy może się przekonać sam, jak wygodnie i łatwo można skomponować ulubiony mix słodkości luzem, który sprawdzi się idealnie na każdą okazję – mówi Monika Myśliwiec, project manager Wolność Wyboru Wawel.
Akcji konkursowej będą towarzyszyły intensywne działania promocyjne. Oprócz opartej o display kampanii digital i materiałów POS w punktach sprzedaży, zaplanowano także wykorzystanie influencer marketingu oraz szeroko zakrojone działania w mediach społecznościowych – m.in. w serwisach Facebook i Instagram.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing