Wschodnie Forum e-Biznesu EastBiz to dwa dni prelekcji i warsztatów, z jakich uczestnicy wyniosą konkretną i praktyczną wiedzę z zakresu e-biznesu. Organizatorami konferencji są Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, EastCamp Białystok oraz Wydział Zarządzania Politechniki Białostockiej.
Niezależnie, czy dopiero zaczynasz interesować się e-commerce i planujesz eksplorować nieznane ci obszary tej dziedziny biznesu, czy też już od kilku lat prowadzisz handel internetowy, ale ciągle czujesz głód branżowej wiedzy – Wschodnie Forum e-Biznesu EastBiz jest absolutnym must be tej jesieni! W jakim innym miejscu w tym samym czasie, spotkają się praktycy działający od lat w e-commerce, właściciele firm, marketerzy, doradcy znani z najpoczytniejszych magazynów i konferencji branżowych? Już sam aspekt networkingu w takim gronie, zachęca do zakupu biletów– które, jak pokazuje doświadczenie z poprzednich edycji, rozchodzą się jak świeże bułeczki!
Zobacz również
– Fakty są takie, że aż 60% potencjalnych klientów sklepów internetowych opuszcza je ze względu na nieprzyjazny interface oraz design i aż 90% z nich przyznaje, że user experience jest ważny. Żeby osiągnąć sukces w e-commerce, trzeba tak podstawowe rzeczy po prostu wiedzieć, bo brak praktycznej wiedzy branżowej słono kosztuje. Podczas organizacji III edycji „EastBiz” staraliśmy zapewnić różnorodność tematyczną, by każdy – niezależnie od wielkości swojego biznesu, wyniósł z konferencji coś adekwatnego dla siebie. – zachęca do uczestnictwa Anna Daszuta-Zalewska, Dyrektor Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego.
– Cechą współczesnego biznesu jest jego interdyscyplinarność, przy czym wykorzystanie wiedzy menedżerskiej i inżynierskiej w coraz większym zakresie przenosi się do środowiska wirtualnego. E-biznes, e-commerce, e-usługi, e-produkt, e-marketing, e-gospodarka, e-społeczeństwo to krótki przegląd określeń, które wskazują, że zwiększa się rola technik i technologii internetowych w rozwoju wszystkich dziedzin życia społeczno-gospodarczego. Kolejna edycja Wschodniego Forum e-Biznesu EastBiz to znakomity moment na poszukiwanie inspiracji dla rozwoju własnej działalności gospodarczej przez przedsiębiorców, konsultowanie pomysłów biznesowych i praktyczny sprawdzian wiedzy i umiejętności studentów. To wreszcie okazja do empirycznego doświadczenia wirtualnego środowiska produkcji i sprzedaży dóbr konsumpcyjnych – mówi dr hab. inż. Joanna Ejdys, prof. nzw., Dziekan Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej.
Co czeka na uczestników w tym roku podczas „EastBiz”?
Przed nami 2 dni wypełnione po brzegi warsztatami, prelekcjami i wieczorną integracją. Organizatorzy zadbali, by każdy znalazł coś interesującego dla siebie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Piątek, 14 października
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pierwszego dnia podczas wystąpień na Politechnice Białostockiej powiew wielkiego świata. Cyprian Iwuć z jemsushi.pl zachęci do zajmowania się e-commerce w wymiarze globalnym w sposób prosty i zyskowny. Nasz białostocki przedsiębiorca Robert Matyszewski zdradzi aspekty testowania globalnej sprzedaży B2B (Business to Business). Do tego warsztaty m.in. z zarządzania sklepem internetowym, prowadzone przez specjalistów z RedCart.
Druga część pierwszego dnia konferencji, przeniesie uczestników do nowoczesnej przestrzeni Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego. Tutaj dowiemy się m.in., jak nie walczyć ceną, a mimo to być konkurencyjnym (Maciej Dutko/ Dutkon.pl) oraz jakie grzechy popełnił startup, któremu się udało – o tym Marcin Majzner z Cupsell.pl. Nauka na cudzych błędach – bezcenna! Nie ominie nas wiedza z prawa w e-biznesie, która pozwoli spać spokojnie. Będzie też o sabotażu własnego biznesu w sieci, logistyce w e-commerce i kobietach w logistyce oraz wykorzystywaniu wirtualnej rzeczywistości do promocji własnej marki. Żeby nie było tak zupełnie poważnie, to apetycznymi pączkami zostanie okraszony temat najsłodszego modelu biznesowego. Google Analytics nadal cię przerasta? Już niedługo, bo warsztaty z tego niezbędnego narzędzia pozwolą w końcu poczuć się przy skomplikowanych do tej pory analizach, jak ryba w wodzie.
Sobota, 15 października
Każdy chce znać sprytne triki na zwiększenie liczby klientów, zwłaszcza gdy je zdradza Michał Sadowski, założyciel Brand24. To już smaczki z drugiego dnia konferencji. Magdalena Grochala z agencji Symetria PR przekona uczestników, że warto być tam, gdzie są ich klienci i korzystać z potencjału aplikacji mobilnych. O tym, że najważniejsi są ludzie, bo za nimi stoją relacje w biznesie, będzie opowiadał Mateusz Tułecki z Grow Point. Content marketing i trendy w 2017 roku – dzięki prelekcji Barbary Stawarz dostaniecie pakiet najświeższej wiedzy w pigułce! Czujesz się skrępowany przy dużych firmach, jakie się pojawią na konferencji? Nie przejmuj się, będzie i o mniejszym e-commerce w temacie łączenia offline i online.
Zapisz się już dziś
Nie czekaj z zapisami, dołącz od razu do grona uczestników III edycji Wschodniego Forum e-Biznesu EastBiz! Wydarzenie odbędzie się na terenie Wydziału Zarządzania Politechniki Białostockiej oraz Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego, w budynku Inkubatora Technologicznego. Wstęp na drugą część konferencji (w BPN-T) jest odpłatny i wymaga rejestracji.Więcej informacji na www.east-biz.pl.
Organizatorzy: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, EastCamp Białystok, Wydział Zarządzania Politechniki Białostockiej
Partnerzy: Raben Group, Krajowa Izba Rozliczeniowa, Poczta Polska, bdsklep.pl, DrTusz, PlusBus
Patroni medialni: Dziennik Internautów, Marketing & Biznes, Gazeta Wyborcza, BiałystokOnline.pl.
Patronat Honorowy Prezydenta Miasta Białegostoku