Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” w tym roku obchodzi swoje 100. urodziny i pokazuje, że jest firmą, która doskonale odpowiada na wyzwania współczesności. W ciągu kilku najbliższych dni rozpoczyna dystrybucję Majonezu Kieleckiego Roślinnego, który budzi wszystkie pozytywne skojarzenia bliskie kultowemu „Kieleckiemu”.
Nowy, roślinny Kielecki wytwarzany jest na bazie oleju rzepakowego i białek grochu z dodatkiem aromatycznej musztardy. Produkt jest dedykowany zarówno dotychczasowym konsumentom, ceniącym sobie wyrazisty smak i jakość produktów „Społem”, jak i ukłonem w stronę osób, które do tej pory odmawiały sobie ich przez nietolerancje pokarmowe czy decyzję o wykluczeniu ze swojej diety produktów pochodzenia zwierzęcego.
Zobacz również
– Tradycyjne marki nie tylko potrafią, ale też powinny odpowiadać na wyzwania współczesności. Osobiście, debiut Kieleckiego Roślinnego sprawił mi dużą satysfakcję, bo wspólnie stworzyliśmy coś, w co mocno wierzymy. Mamy nadzieję, że to wielkie wyzwanie, jakie podjęliśmy razem z kampanią RoślinnieJemy, przełoży się na wspólny sukces, a sam produkt odkryje przed konsumentami całkowicie nowy wymiar roślinnego smaku – mówi Anna Tomaszewska, prezes zarządu WSP „Społem”.
Ostatnie badanie konsumenckie i wczorajsze pozytywne reakcje na mediach społecznościowych kampanii Roślinniejemy przemawiają na korzyść potencjalnego sukcesu nowego produktu WSP „Społem”. Już prawie 12% Polaków nie pije mleka i nie je produktów mlecznych oraz niemal tyle samo nie je jaj i produktów jajecznych. Jednocześnie ze względu na pandemię 20% Polaków zaczęło postrzegać dietę roślinną jako bardziej atrakcyjną, a 54% z nich uważa, że żywność roślinna jest bardziej przyjazna dla środowiska niż produkty mięsne i nabiałowe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]