Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Wsparcie terapii kulinarnej w DPS i środki dla Hospicjum – Galeria Bronowice pomaga

Galeria Bronowice, włączając się w akcję dobrosąsiedzkiej pomocy, wsparła nowohuckie DPS-y oraz Hospicjum św. Łazarza. Za 10 tys. zł kupiono sprzęt i produkty AGD potrzebne do terapii zajęciowej oraz środki ochrony osobistej: fartuchy oraz maski.
O autorze
2 min czytania 2020-07-07

Okres zamknięcia i przymusowej izolacji dał się wszystkim we znaki. Przeszło 140 osób, na co dzień mieszkających w trzech krakowskich Domach Pomocy Społecznej w Nowej Hucie, już od ponad trzech miesięcy nie opuszcza placówek. Również możliwości odwiedzin, ze względów sanitarnych, są mocno ograniczone. Aby wesprzeć mieszkańców w zagospodarowaniu wolnego czasu, a przy okazji dać im dodatkowy pretekst do zacieśniania więzi czy tym bardziej potrzebnego teraz uśmiechu i przyjemności, Galeria Bronowice przekazała kwotę 5 tys. zł na zakupy produktów do zajęć terapii kulinarnej. Kupiono drobny sprzęt AGD, wyposażenie stanowisk i produkty.

– Galeria sprawiła nam wspaniały prezent. W czasie pandemii, gdy wszyscy mieszkańcy nadal są izolowani od świata zewnętrznego, takie prezenty i zagospodarowanie czasu to wielka atrakcja. Od czasu zakupów codziennie odbywają się zajęcia w sali terapii kulinarnej. Już wcześniej cieszyły się popularnością, ale możliwość korzystania z tak profesjonalnego sprzętu i nowego, pięknego wyposażenia sprawiły, że nasze kuchenki są oblegane. Ogromnie mnie to cieszy, bo to wspaniała aktywizacja dla mieszkańców i wielka dla nich przyjemność. Wszyscy uwielbiamy placki ziemniaczane, frytki, naleśniki, desery. Teraz już nie musimy czekać na nie w menu, możemy sami je zrobić, gdy tylko przyjdzie nam ochota. Do kuchni zaglądnęli mieszkańcy, którzy wcześniej nie uczestniczyli w tych zajęciach. Jest pyszna zabawa! – mówi Marta Chechelska, dyrektorka DPS w Nowej Hucie.

Kolejna kwota przekazana przez Galerię Bronowice wsparła Hospicjum św. Łazarza. Dzięki niej do placówki, na co dzień opiekującej się ponad 40 osobami cierpiącymi z powodu nieuleczalnych chorób, trafiły niezbędne środki ochrony osobistej dla personelu: fartuchy i maseczki.

– Galeria Bronowice już w przeszłości wspierała działalność TPCh „Hospicjum im. św. Łazarza” w Krakowie angażując się w akcję Pola Nadziei. Tym bardziej zainteresowanie Dyrekcji Galerii Bronowice naszą sytuacją i problemami, z jakimi się borykamy w dobie epidemii COVID-19, wywołało naszą ogromną wdzięczność. Wdzięczność spowodowaną świadomością, że w tej bardzo trudnej sytuacji nie jesteśmy sami. Otrzymane środki ochrony przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa naszych pacjentów i personelu. Szczególnie teraz, kiedy Hospicjum św. Łazarza nie może prowadzić kwest, które były istotnym źródłem funduszy na działalność, ta pomoc jest dla nas bezcenna. Serdecznie za nią dziękujemy – powiedziała dr Jolanta Stokłosa, prezes zarządu TPCh „Hospicjum im. św. Łazarza”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W czasie pandemii koronawirusa działania na rzecz najbardziej potrzebujących nabierają szczególnego znaczenia. Cieszę się, że dzięki przekazanym przez nas środkom mieszkańcy nowohuckich DPS mogą aktywnie uczestniczyć w terapii kulinarnej, a pracownicy Hospicjum przez pewien czas nie będą musieli martwić się o podstawowe środki ochrony osobistej. Na tym właśnie polega bycie dobrym sąsiadem – by być obok i wspierać otoczenie – dodaje Aleksandra Rzońca, dyrektor Galerii Bronowice.

Galeria Bronowice, podobnie jak inne centra handlowe Ceetrus Polska, dołączyła do programu #dobrysąsiad. W jego ramach wsparto placówki medyczne i opiekuńcze oraz lokalne inicjatywy na terenie całego kraju, prowadzone były również zbiórki na rzecz organizacji społecznych, a także akcje promujące honorowe krwiodawstwo czy adopcje zwierząt.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się