… przełomowych badań przesiewowych.
Kampania, póki co, jest skierowana do 9 milionów obywateli Stanów Zjednoczonych, u których występuje wysokie ryzyko zachorowania na raka. Organizatorzy kampanii przypominają, że najbardziej zagrożone są osoby w wieku od 50-80 lat, które przez ostatnie 30 lat paliły papierosy, oraz do tych, którzy zrezygnowali z palenia ok. 15 lat temu.
Zobacz również
Akcja ma na celu podniesienie świadomości na temat badań przesiewowych, dzięki którym można wcześnie wykryć nowotwór. Na specjalnie przygotowanej stronie można przeczytać szczegółowe informacje, oraz poznać historię tych, którzy dzięki „skanowaniu” rezonansem podjęli walkę z chorobą.
Dlaczego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o badaniach przesiewowych raka płuc? Obecnie tylko 16 procent przypadków raka płuc jest rozpoznawanych na tyle wcześnie by zminimalizować chorobę.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Aby dotrzeć do ludzi potrzeba mocnego przekazu, dlatego dla wszystkich miłośników małych, średnich i dużych kobiecych piersi, Ruch Breast Cancer Assistance (MACMA) zaprezentowała spot „Everybody Loves Boobs”, który ma podnosić świadomość społeczną na temat choroby, która dotyka prawie 1,7 miliona kobiet rocznie na całym świecie. Mowa tu o raku piersi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Czy publiczne, nagminne „wkładanie ręki w spodnie” może wpłynąć pozytywnie na społeczeństwo? Nie jeśli rękę wkłada się tam w szczytnym celu! O akcji walczącej z nowotworem jądra możecie przeczytać → tutaj.