Promocja jest częścią rozpoczętej pod koniec września br. kampanii promującej wśród przedsiębiorców zalety kart Visa Business, której hasło przewodnie brzmi „Ty, Twój zespół i karta Visa Business”.
Złota Karta Klubu Praktiker wydawana w ramach promocji jest ważna do końca maja 2016 r. Standardowo, aby otrzymać taką kartę, klienci sieci muszą dokonać w sklepach Praktiker zakupów o łącznej wartości 20 tys. zł w ciągu 12 miesięcy. Dzięki promocji kartę uprawniającą do rabatu w sieci Praktiker można otrzymać po opłaceniu kartą Visa pojedynczej transakcji o wartości min. 150 zł. 10% rabat dostępny w ramach Złotej Karty Klubu Praktiker dotyczy produktów nieprzecenionych.
Zobacz również
„Łącząc możliwość zdobycia Złotej Karty Klubu Praktiker z kampanią promującą zalety kart Visa Business, chcemy wysłać do przedsiębiorców jasny sygnał, że korzystanie z kart Visa może przynieść wymierne korzyści ich biznesowi” – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe. „Przedsiębiorcy wykorzystujący w swojej działalności materiały budowlane mogą w łatwy sposób zapewnić sobie tańsze zakupy przez najbliższe kilka miesięcy, co z pewnością pozytywnie wpłynie na stan ich firmowego budżetu” – dodaje Jakub Kiwior.
Wspólną promocję Visa i sieci Praktiker wspierają działania marketingowe, w tym publikacja postów promocyjnych w serwisie społecznościowym dla profesjonalistów LinkedIn, reklamy wyświetlane na ekranach wpłatomatów sieci Euronet oraz dystrybucja materiałów reklamowych (m.in. plakatów i ulotek) w marketach sieci Praktiker. Promocja będzie także wspierana poprzez działania Visa w serwisie społecznościowym Twitter.
Trwająca równolegle kampania reklamowa kart Visa Business ma na celu przekonanie przedsiębiorców, że karty Visa wydane do rachunków firmowych ułatwiają codzienne płatności zarówno im, jak i ich pracownikom. Korzystanie z karty Visa Business pozwala m.in. na lepsze zarządzanie środkami przedsiębiorstwa np. poprzez zminimalizowanie kosztów obsługi gotówki czy możliwość swobodnego dokonywania płatności na całym świecie, także w internecie. Kampania ta obejmuje m.in. emisję różnych formatów reklamowych w branżowych portalach internetowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wspólna promocja Visa i sieci Praktiker oraz kampania reklamowa potrwają do końca listopada br.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za strategię i kreację kampanii oraz promocji, a także produkcję materiałów reklamowych odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.