Współpraca GetResponse i Shoper: nowa integracja, która zwiększa skuteczność marketingu w e-commerce

Współpraca GetResponse i Shoper: nowa integracja, która zwiększa skuteczność marketingu w e-commerce
GetResponse, platforma do automatyzacji marketingu online oraz Shoper nawiązały współpracę, której celem jest zwiększenie sprzedaży poprzez efektywniejsze zarządzanie marketingiem. Nowa integracja pozwoli właścicielom sklepów internetowych lepiej zarządzać złożonymi procesami marketingowymi.
O autorze
1 min czytania 2025-02-04

To efekt połączenia know-how obu firm: doświadczenia Shopera w e-commerce i specjalistycznej wiedzy GetResponse w obszarze marketingu.

– Zwiększenie konwersji i dopasowana, budująca lojalność komunikacja – dostarczenie tych dwóch kluczowych rozwiązań dla każdego sprzedawcy – było głównym celem naszej integracji. Dzięki współpracy i zaangażowaniu zespołów udało się stworzyć narzędzie, które jest intuicyjne i szybkie we wdrożeniu, co czyni je unikalnym na rynku – powiedział Daniel Brzeziński, wiceprezes, COO i Head of Product Strategy w GetResponse.

Prosta integracja, ogromne możliwości

Integracja została zaprojektowana z myślą o użytkownikach ceniących wygodę i funkcjonalność. Wystarczy kilka kliknięć, aby rozpocząć automatyczną synchronizację danych klientów, produktów i zamówień. To proste rozwiązanie daje dostęp do zaawansowanych narzędzi marketingowych, bez potrzeby skomplikowanej konfiguracji czy wsparcia technicznego. Odzyskiwanie porzuconych koszyków, segmentacja klientów czy rekomendacje produktowe stają się teraz jeszcze prostsze i bardziej efektywne.

– Współpraca z GetResponse to kolejny krok w kierunku wspierania rozwoju sprzedaży naszych klientów. W Shoperze nawiązujemy partnerstwa, które pomagają sprzedawcom rozwijać biznes i osiągać lepsze wyniki. Śledzimy trendy rynkowe i widzimy, że automatyzacja marketingu staje się kluczowym narzędziem, dlatego zależy nam, by nasi klienci mieli dostęp do nowoczesnych i skutecznych rozwiązań – komentuje Dariusz Kowalski, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Grupie Shoper.

Kampanie marketingowe dopasowane do potrzeb klientów

Integracja otwiera przed właścicielami sklepów internetowych szerokie możliwości automatyzacji marketingu poprzez wiele kanałów (email, SMS, pop-up itp.), w tym m.in.:

  • odzyskiwanie porzuconych koszyków: automatyczne wysyłanie przypomnień o niedokończonych zakupach z możliwością dodania rabatów,
  • efektywny email marketing: tworzenie profesjonalnych wiadomości z gotowych szablonów lub od podstaw, z personalizowanymi rekomendacjami produktowymi i kodami rabatowymi,
  • precyzyjne targetowanie: segmentowanie klientów na podstawie historii zakupów i zachowań w sklepie,
  • większą wygodę zakupów: umożliwienie klientom powrotu do zamówienia na dowolnym urządzeniu.

Idealne rozwiązanie dla małych i dużych sklepów internetowych

Dzięki nowej integracji marketing online staje się prostszy i bardziej dostępny dla wszystkich właścicieli e- commerce’ów. Użytkownicy platformy GetResponse zyskują dostęp do aktualnych danych o swoich klientach, zamówieniach i produktach z platformy Shoper. Automatyczna synchronizacja danych oraz precyzyjne targetowanie kampanii umożliwiają sklepom internetowym bardziej efektywne działanie i osiąganie lepszych wyników sprzedażowych. Nowa integracja jest już dostępna dla wszystkich użytkowników GetResponse i Shoper.

Więcej informacji na stronie: https://www.getresponse.pl/rozwiazania/ecommerce-marketing/shoper.