To efekt połączenia know-how obu firm: doświadczenia Shopera w e-commerce i specjalistycznej wiedzy GetResponse w obszarze marketingu.
– Zwiększenie konwersji i dopasowana, budująca lojalność komunikacja – dostarczenie tych dwóch kluczowych rozwiązań dla każdego sprzedawcy – było głównym celem naszej integracji. Dzięki współpracy i zaangażowaniu zespołów udało się stworzyć narzędzie, które jest intuicyjne i szybkie we wdrożeniu, co czyni je unikalnym na rynku – powiedział Daniel Brzeziński, wiceprezes, COO i Head of Product Strategy w GetResponse.
Prosta integracja, ogromne możliwości
Integracja została zaprojektowana z myślą o użytkownikach ceniących wygodę i funkcjonalność. Wystarczy kilka kliknięć, aby rozpocząć automatyczną synchronizację danych klientów, produktów i zamówień. To proste rozwiązanie daje dostęp do zaawansowanych narzędzi marketingowych, bez potrzeby skomplikowanej konfiguracji czy wsparcia technicznego. Odzyskiwanie porzuconych koszyków, segmentacja klientów czy rekomendacje produktowe stają się teraz jeszcze prostsze i bardziej efektywne.
– Współpraca z GetResponse to kolejny krok w kierunku wspierania rozwoju sprzedaży naszych klientów. W Shoperze nawiązujemy partnerstwa, które pomagają sprzedawcom rozwijać biznes i osiągać lepsze wyniki. Śledzimy trendy rynkowe i widzimy, że automatyzacja marketingu staje się kluczowym narzędziem, dlatego zależy nam, by nasi klienci mieli dostęp do nowoczesnych i skutecznych rozwiązań – komentuje Dariusz Kowalski, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Grupie Shoper.
Kampanie marketingowe dopasowane do potrzeb klientów
Integracja otwiera przed właścicielami sklepów internetowych szerokie możliwości automatyzacji marketingu poprzez wiele kanałów (email, SMS, pop-up itp.), w tym m.in.:
- odzyskiwanie porzuconych koszyków: automatyczne wysyłanie przypomnień o niedokończonych zakupach z możliwością dodania rabatów,
- efektywny email marketing: tworzenie profesjonalnych wiadomości z gotowych szablonów lub od podstaw, z personalizowanymi rekomendacjami produktowymi i kodami rabatowymi,
- precyzyjne targetowanie: segmentowanie klientów na podstawie historii zakupów i zachowań w sklepie,
- większą wygodę zakupów: umożliwienie klientom powrotu do zamówienia na dowolnym urządzeniu.
Idealne rozwiązanie dla małych i dużych sklepów internetowych
Dzięki nowej integracji marketing online staje się prostszy i bardziej dostępny dla wszystkich właścicieli e- commerce’ów. Użytkownicy platformy GetResponse zyskują dostęp do aktualnych danych o swoich klientach, zamówieniach i produktach z platformy Shoper. Automatyczna synchronizacja danych oraz precyzyjne targetowanie kampanii umożliwiają sklepom internetowym bardziej efektywne działanie i osiąganie lepszych wyników sprzedażowych. Nowa integracja jest już dostępna dla wszystkich użytkowników GetResponse i Shoper.
Więcej informacji na stronie: https://www.getresponse.pl/rozwiazania/ecommerce-marketing/shoper.