Performics, we współpracy z Fundacją Zwierzochron oraz zarządcą Platinium Business Park, organizują kolejną edycję wydarzenia charytatywnego „Wspomóż doga za hot-doga”, które na stałe wpisało się w krajobraz warszawskiego „Mordoru”. W piątek 6. września br. na terenie Platinium Business Park, od godziny 10.30 do 16.30, w zamian za datki pieniężne lub rzeczy potrzebne Fundacji do opieki nad zwierzętami (karmę bytową suchą i mokrą dla psów i kotów, zakraplacze na kleszcze i podkłady higieniczne dla szczeniąt do nauki czystości oraz długie i mocne smycze taśmowe), organizatorzy akcji będą rozdawać kupony, które można wymienić na dania serwowane przez foodtrucki biorące udział w wydarzeniu (Momo Smak i Uncle Bao).
Zobacz również
Poza pysznym jedzeniem w strefie eat & chill, będzie można odwiedzić strefę pupila dla zwierzaków oraz strefę edukacji, w której obecni i przyszli właściciele czworonogów będą mogli zasięgnąć porad u Marty Kotarbińskiej, instruktorki zajmującej się szkoleniami psów, współzałożycielki Fundacji Zwierzochron oraz studentki Stosowanej Psychologii Zwierząt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
W tym roku, po raz pierwszy w historii akcji, zbiórka pieniędzy odbywa się również w ramach wydarzenia na Facebooku, dzięki czemu uczestnikiem wydarzenia, może być każdy, nawet jeśli nie dotrze w piątek do „Mordoru”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach