Wszystkie informacje na temat produkcji Netflixa w jednym miejscu – powstała platforma Tudum

Wszystkie informacje na temat produkcji Netflixa w jednym miejscu – powstała platforma Tudum
Dopełnieniem rozrywki, jaką serwuje Netflix, jest nowo powstała platforma Tudum, która gromadzi odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania fanów seriali i filmów na całym świecie, a także świeże newsy czy ekskluzywne wywiady z aktorami.
O autorze
1 min czytania 2021-12-10

W mediach społecznościowych Netflixa codziennie piętrzą się rozmaite pytania na temat powstałych lub planowanych filmów i seriali platformy. Oprócz najczęściej zadawanych pytań, zaczynających się słowami „Kiedy będzie kolejny sezon…?”, fani Netflixa na całym świecie szukają w sieci nowinek i informacji związanych z ulubionymi produkcjami.

„Gdzie mogę znaleźć strój ze Squid Game?”, „Jak są zrobione peruki w The Bridgertons?”, „Jaką kawiarnię odwiedza Emily w Paryżu?” – takie i wiele innych pytań stało się motywacją do stworzenia specjalnej platformy Tudum. Jej nazwa nie jest przypadkowa – została zainspirowana charakterystycznym dźwiękiem, jaki wita użytkowników Netflixa po zalogowaniu do serwisu.

Tudum to miejsce gromadzące wszystkie informacje na temat filmów i seriali Netflixa – daty nadchodzących premier, zakulisowe ciekawostki, newsy o aktorach i wiele innych. Na nowej platformie internauci mogą także sprawdzić swoją wiedzę na temat ulubionych seriali w zabawnych quizach.

Tudum wciąż jest w początkowej fazie wdrażania, ale Netflix już zapowiada, że w przyszłości na platformie pojawi się znacznie więcej treści i funkcji, co sprawi, że będzie bardziej przystępna i interaktywna. Użytkownicy już mogą zalogować się do platformy Tudum, używając danych logowania z istniejącego konta Netflix.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Cieszę się, że mogę przedstawić Tudum, aby umożliwić fanom zagłębianie się w historie, które kochają, podsycać ich zainteresowania i rozpoczynać nowe dyskusje – powiedział Bozoma Saint John, dyrektor ds. marketingu Netflix.

PS
Niekwestionowanym hitem na platformie Netflix jest „Squid Game”, którego oglądalność spowodowała zakłócenia w dostawie sieci. Na fali popularności serialu wiele marek chętnie nawiązało do koreańskiej produkcji w swojej komunikacji marketingowej

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2
Netflix wszedł na rynek gier mobilnych. Rozwijając swoją pozycję na rynku gier, firma ogłosiła przejęcie studia Night School.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się