Wystarczy zachować kod promocyjny z kartonu, ułożyć życzenia dla mleka ŁACIATE i wysłać je sms-em lub przez stronę.
Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL” z okazji 20 – lecia marki ŁACIATE nagrodzi najwierniejszych konsumentów, którzy wezmą udział w konkursie. 5 października w telewizji, radiu, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej ruszy ogólnopolska kampania informacyjno-reklamowa „Wszystkiego ŁACIATEGO” promująca konkurs zorganizowany przez producenta z Grajewa. Do 30 listopada można wysyłać życzenia ŁACIATEMU. Co tydzień będą wybierane najciekawsze z nich i nagradzane. Szczegóły i regulamin konkursu – na stronie www.laciate.pl
Zobacz również
Kampania reklamowa potrwa od 5.10-29.11 2015 r.
Spoty emitowane będę w: TVP, TVN, POLSAT oraz ich kanałach tematycznych, w Internecie (VOD, Display), ogólnopolskich rozgłośniach radiowych. Pojawią się także bilbordy i plakaty w całym kraju.
Kampanię przygotowała AgencjaV&P Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Za produkcję spotu odpowiada Panoptiqm
Zakupem mediów zajęła się Agencja mediowa MEC
Słuchaj podcastu NowyMarketing