To dzięki tym kluczowym kategoriom czytelnicy portalu mogą w pełni uczestniczyć w aktualnych wydarzeniach w kraju i na świecie.
W komunikacji Wirtualna Polska i tym razem stawia na śmiały przekaz, nawiązując do aktualności gospodarczych („Ceny ropy spadają w Polsce”), politycznych („Manifestowana solidarność z Francją w Polsce”), sportowych („Najdłuższe skoki oddaje się w Polsce”). Na formatach reklamowych ponownie wyeksponowano przykuwające uwagę zdjęcia.
Zobacz również
Kampania ma na celu dalsze umacnianie wizerunku WP jako innowacyjnego, inspirującego medium, partnera pierwszego wyboru Polaków, dostarczającego im bieżących informacji w optymalny i przyjazny sposób. Wszystko, co ważne dzieje się właśnie na stronach WP.
Kreacja i koncepcja kreatywna kampanii: Agencja Scholz & Friends Warszawa
Wykorzystane w kampanii kanały komunikacji:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- telewizja: m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV Puls, Kino Polska, National Geographic, Fox
- radio: m.in. Radio ZET, RMF FM, Radio ESKA, Radio WAWA
- prasa: dzienniki, tygodniki, miesięczniki (m.in. Rzeczpospolita, Polityka)
- kina: Helios, CinemCity, Multikino
- internet: m.in. Wirtualna Polska, IPLA, Instagram, Facebook,
Zakup i planowanie mediów: Dom Mediowy ZenithOptimedia Group, Zespół Marketingu i Komunikacji Grupy Wirtualna Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing