…wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych i innych, znaczących wydarzeń mających wpływ na naszą codzienność.
– Zaczynamy od rywalizacji sportowej. Za kilka tygodni świat będzie żył olimpiadą w Brazylii, dlatego twarzą pierwszej odsłony kampanii jest znakomity polski biegacz, wicemistrz Europy w maratonie, Yared Shegumo, za którego trzymamy kciuki w Wirtualnej Polsce. Kolejne etapy kampanii nawiązywać będą, tradycyjnie, do aktualnych zdarzeń w kraju i na świecie – mówi Marta Czartoryska-Żak, VP Chief Marketing Officer w Grupie Wirtualna Polska. – Chcemy, aby Wirtualna Polska była postrzegana jako medium pluralistyczne i opiniotwórcze – podsumowuje.
Zobacz również
Kreacja i koncepcja kreatywna kampanii:
Agencja Scholz & Friends Warszawa
Wykorzystane w kampanii kanały komunikacji:
telewizja: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz ponad 50 stacji tematycznych
radio: m.in. Radio ZET, RMF FM, Radio ESKA
prasa: tygodniki, miesięczniki (m.in. Polityka, Focus, Men’s Health)
kina: Helios, Cinema City, Multikino
internet: m.in. Wirtualna Polska, YouTube, IPLA, Facebook
Zakup i planowanie mediów: Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dom Mediowy Zenith, Zespół Marketingu i PR Grupy Wirtualna Polska
Spot reklamowy 30 sek.:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wywiad z Yaredem Shegumo w WP SportoweFakty