Wszystko zaczyna się od bieli – nowa kampania marki Dekoral

Z początkiem maja marka Dekoral wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Wszystko zaczyna się od bieli”. Towarzyszy jej premiera nowego produktu – Dekoral Clean&White w promocyjnym opakowaniu 10L plus 20% gratis.
O autorze
1 min czytania 2017-05-16

– Pracując nad nową kampanią promującą białe produkty z oferty Dekoral, wyszliśmy z założenia, że nawet największe dzieła – rysunek, książka czy metamorfoza wnętrz, zaczynają się od bieli – komentuje Anna Korecka-Karpiusz, junior brand manager marki Dekoral. Jak dodaje, zależało nam na podkreśleniu korzyści płynących z pomalowania mieszkania na biały kolor – rozjaśnienie, powiększenie i poprawienie proporcji wnętrza.

W nowej kampanii marki Dekoral zostały zaprezentowane trzy główne białe produkty: Dekoral Clean&White, Dekoral Odporna na szorowanie oraz Dekoral Odporna na zmywanie. Każda z farb charakteryzuje się najwyższą jakością i gwarantuje doskonały efekt nieskazitelnie białych ścian. Zróżnicowane parametry każdej z emulsji pozwolą otrzymać pożądany efekt zgodnie z preferencjami konsumenta.

Kampania wizerunkowa marki Dekoral obejmuje outdoor, POS i digital. Za przygotowanie kreacji graficznych odpowiada agencja !Eatme, działania PR – agencja Publicon.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj