– Pracując nad nową kampanią promującą białe produkty z oferty Dekoral, wyszliśmy z założenia, że nawet największe dzieła – rysunek, książka czy metamorfoza wnętrz, zaczynają się od bieli – komentuje Anna Korecka-Karpiusz, junior brand manager marki Dekoral. Jak dodaje, zależało nam na podkreśleniu korzyści płynących z pomalowania mieszkania na biały kolor – rozjaśnienie, powiększenie i poprawienie proporcji wnętrza.
W nowej kampanii marki Dekoral zostały zaprezentowane trzy główne białe produkty: Dekoral Clean&White, Dekoral Odporna na szorowanie oraz Dekoral Odporna na zmywanie. Każda z farb charakteryzuje się najwyższą jakością i gwarantuje doskonały efekt nieskazitelnie białych ścian. Zróżnicowane parametry każdej z emulsji pozwolą otrzymać pożądany efekt zgodnie z preferencjami konsumenta.
Zobacz również
Kampania wizerunkowa marki Dekoral obejmuje outdoor, POS i digital. Za przygotowanie kreacji graficznych odpowiada agencja !Eatme, działania PR – agencja Publicon.