Do głównych zadań agencji będzie należała digitalizacja usług i wsparcie sprzedaży. Dla branży gastronomicznej to bardzo trudny okres, więc transfer produktów do świata cyfrowego będzie ważnym krokiem, który ułatwi dalsze funkcjonowanie.
Pierwszym zadaniem dla agencji była kampania świąteczna. Produkty i zestawy wielkanocne zostały wyprzedane na kilka dni przed planowanym zakończeniem akcji promocyjnej. Zwrot z inwestycji w działania reklamowe pierwszej aktywacji wyniósł ponad 800%.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]