– To co mnie przekonało to szansa dalszego rozwoju oraz idee, jakie wyznaje agencja, bo są one spójne z moimi osobistymi. Ja również mocno wierzę w etos ciężkiej pracy i śląski pragmatyzm. Cenię w komunikacji prostotę i autentyczność – podkreśla Grabarska.
Patrycja Grabarska specjalizuje się w contencie oraz komunikacji online.
Zobacz również
Poprzednio zdobywała doświadczenie w domu mediowym realizując projekty dla dużych marek. Wcześniej zarządzała też zespołem w ramach platformy content marketingowej. Przy kampaniach współpracowała zarówno z lokalnymi wydawcami, jak i z największymi grupami mediowymi.
W WUNDERTEAM będzie zarządzała nowo utworzonym działem content marketingu, który będzie liczył 7 osób.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]