Warto to zrobić, bo kampania połączona jest z konkursem, w którym nagrodą główną jest bilet lotniczy dookoła świata.
Goodyear to firma, która nie tylko zapewnia wygodną podróż, ale też zachęca do zdobywania nowych doświadczeń. Właśnie ta idea stała się inspiracją dla kampanii My Feel Good Place. W ramach akcji uruchomiono specjalną platformę, na której zbierane będą zdjęcia uczestników konkursu. W projekcie może wziąć udział dosłownie każdy i jest to niezwykle proste: wystarczy opublikować na Instagramie zdjęcia ulubionych, inspirujących miejsc z całego świata i oznaczyć je hasztagiem #MyFeelGoodPlace. Fotografie będą zbierane na zintegrowanej z Instagramem platformie (na której można znaleźć szczegółowe informacje na temat akcji i jej regulamin) i automatycznie umieszczane na interaktywnej mapie.Platformę można znaleźć pod linkiem.
Zobacz również
Ten prosty gest może okazać się początkiem wspaniałej przygody, bowiem dzieląc się zdjęciem, internauci biorą udział w konkursie. Do wygrania są dwa bilety lotnicze na podróż dookoła świata! Dzięki tej wyjątkowej nagrodzie szczęśliwi zwycięzcy będą mogli odnaleźć kolejne zakątki świata, w których czują się naprawdę dobrze.
Kampania My Feel Good Place powstała w nawiązaniu do flagowego hasła Goodyeara – Made to Feel Good. Marka rozszerza bowiem swoją misję, by nie tylko zapewniać wygodną, bezpieczną podróż, ale także dostarczać inspirujące, a może nawet zmieniające życie doświadczenia.
„Dzięki kampanii chcemy uchwycić esencję hasła Made to Feel Good i udowodnić, że Goodyear zapewnia spokój umysłu wszędzie tam, dokąd się wybierzesz. Niezależnie od tego, czy chodzi o podróż w marzeniach czy w rzeczywistości, Goodyear podkreśla znaczenie miejsc, w których dobrze się czujemy i podróży, które nas do tych miejsc prowadzą” – powiedział Hans Vrijsen, dyrektor marketingu Goodyear Dunlop w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing