Wybijanie okien i rzucanie frytkami, czyli co się dzieje nocą w lokalach Burger Kinga

Wybijanie okien i rzucanie frytkami, czyli co się dzieje nocą w lokalach Burger Kinga
Brazylijski oddział Burger Kinga ruszył z nową kampanią, w której zaprezentował nietypowe sytuacje, jakie mają miejsce w godzinach nocnych w lokalach marki. W ten sposób sieć fast foodowa postanowiła zareklamować swoją usługę dostaw do domu po północy.
O autorze
1 min czytania 2020-08-11

Brazylijski oddział Burger Kinga wpadł na niekonwencjonalny pomysł zareklamowania dostaw do domów klientów w godzinach nocnych. Zamiast podkreślić, jak wiele czasu mogą na tym zaoszczędzić i wygodnie oczekiwać na danie w swoich czterech kątach, marka postanowiła pokazać najbardziej nietypowe, a czasem i nawet przerażające sytuacje, które mają miejsce w lokalach Burger Kinga nocą.  

W spocie zatytułowanym „Late Night Stores” umieszczono nagrania zarejestrowane przez kamery z znajdujące się w restauracjach marki lub filmiki znalezione w mediach społecznościowych. Na ujęciach widzimy klientów na przykład podczas rzucania w siebie nawzajem frytkami, spadania ze schodów, czy nawet wybijania okien krzesłami. 

Za realizację odpowiada agencja David z Sao Paulo.

Bartosz Filip Malinowski, strateg, konsultant i założyciel agencji WeTheCrowd: Nie pierwszy raz Burger King pokazuje, że ma smykałkę do oryginalnych, prowokacyjnych kampanii (albo po prostu wie, z jakimi agencjami i kreatywnymi najlepiej współpracować). „Late Night Stores” to chyba najlepsza rzecz sygnowana ich marką od czasu spotu prezentującego… proces pleśnienia Whoppera. Podobnie jak wtedy, Burger King pokazuje, że nie musi robić wiele – natura robi to za nich. W tym przypadku to kreatywność klientów, którzy nocną porą zmieniają się w coś pomiędzy pijanym wampirem a naćpanym wilkołakiem. Każdy z nas to kiedyś przeżył. Dlatego to user-generated content najwyższej próby – bo mówiący naszym językiem to, co każdy przecież wie: w nocy Whoppera lepiej zamówić do domu. (Chyba, że akurat wracasz z imprezy ze znajomymi i brakuje ci wrażeń).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W związku z panującą pandemią koronawirusa Burger King postanowił podnieść mieszkańców pewnego miasteczka w USA na duchu i zorganizował… Boże Narodzenie w lipcu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Niemiecki oddział Burger Kinga wpadł na nietypowy pomysł zachęcenia społeczeństwa do social distancingu w dobie pandemii koronawirusa – sieć rozdaje klientom ogromne korono-sombrera, które zmuszają inne osoby do zachowania co najmniej 1 metra odległości.