Wyciągamy karty na stół – nowe rozdanie branży eventowej

Rok 2017 jeszcze nie jest na półmetku, a już możemy pochwalić się świetnymi wynikami. Od stycznia bowiem do współpracy zaprosiło nas aż 10 nowych klientów – firm z różnych branż.
O autorze
2 min czytania 2017-05-24

Jak mówią ich przedstawiciele, tym, co ich przekonało do PowerEvents, to portfolio eventowe i doświadczenie naszej agencji. Klienci docenili naszą kreatywność i jakość oferowanych usług, które przekładają się na pozytywne opinie pracy agencji wśród firm korzystających dotychczas z usług agencji. Chcemy zaskakiwać oryginalnością, dlatego nasze nowe zlecenia oparliśmy o nowe projekty tworzone od zera, zawsze jednak dopasowanych do profilu działalności oraz oczekiwań firm. Każdy jednak zawiera ten jeden, nieodłączny element – specjalny efekt WOW, dzięki któremu event zapadnie na długo w pamięci jego uczestników. Takie zaufanie cieszy. I rzecz jasna zaprocentuje kolejnymi świetnymi realizacjami, jakie planujemy przygotować dla nowych klientów.

Piknik firmowy w nowym wydaniu

Wakacje to prawdziwy boom w branży eventowej – szczególnie jeśli mowa o wydarzeniach organizowanych w plenerze. W związku z tym stworzyliśmy dla naszych klientów kolejną edycję tematu piknikowego z nowymi dekoracjami. W tym roku w szczególności skupiliśmy się na rozszerzeniu oferty działań o tematyce edukacyjnej, ale skierowanych nie tylko do dzieci. Wyróżnikiem naszej tegorocznej produkcji jest brak na imprezie standardowej sceny. Pierwsze opinie klientów, którzy już zdążyli wziąć udział w takich eventach, są jak najbardziej pozytywne i wygląda na to, że będzie to nasz kolejny sukces. Premiera w maju.

PowerEvents idzie w Polskę

To nasz ogromny powód do dumy. Od początku br. roku znacznie wzrosło zainteresowanie naszą agencją i rozpoznawalność marki PowerEvents. I to nie tylko na Dolnym Śląsku, dotychczas głównym terenie naszych działań. Coraz częściej na spotkania ofertowe zapraszają nas klienci z całego kraju. Wystarczy wspomnieć, że w samej tylko Warszawie bywamy minimum raz w tygodniu, a na Śląsku i w Małopolsce jesteśmy już stałymi gośćmi. Jeśli tak dalej pójdzie, to nie pozostanie nam nic innego, jak otworzyć oddziały naszej agencji w Warszawie i Katowicach. Owszem, świetnie rozbudowana sieć autostrad i dróg ekspresowych pozwala nam szybko i wygodnie planować spotkania z klientami z dnia na dzień. Jednak własne siedziby firmy w różnych miastach dadzą większe możliwości w kwestii promowania naszej działalności.

Wtorki bardzo biurowe i owocowe

Wreszcie pora na relaks… Szczególnie w naszym wykonaniu. Bo my też potrzebujemy chwili oddechu od spotkań i przygotowywania ofert. W związku z tym w naszej agencji zrodził się oryginalny pomysł organizowania tzw. owocowych wtorków. Co tydzień jeden ze wskazanych managerów przygotowuje mały posiłek dla wszystkich pracowników biura, w którym główną rolę odgrywają owoce i warzywa. Na szczęście każdy podchodzi do tego zadania bardzo ambitnie i co tydzień poprzeczka rośnie wyżej. Kulinarnej kreatywności nie ma końca: każdy przygotowuje oryginalne, smaczne i – co najważniejsze – zdrowe posiłki. A wszystko rozpoczęło się od zwykłego rozdania mandarynek, po których nadeszła pora na owocową pizzę, koktajle i wreszcie owocową szarlotkę z lodami. Pyszna zabawa, prawda?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj