Kampania potrwa do 16 października 2013 r. Wesprą ją działania w ATL i BTL. Celem kampanii jest przedstawienie posiadaczom kart funkcjonalności Programu, które pozwolą im sprawniej zbierać punkty – a docelowo: szybciej wymieniać je na nagrody. Wystarczy, że uczestnik wejdzie na stronę internetową wycisnij.payback.pl i wpisze numer karty, aby dowiedzieć się, czy efektywnie korzysta z Programu. Każdy ma szansę zostać punktowym wyjadaczem, ale w tym celu musi wziąć udział w zabawie i zaangażować się w wykonanie określonych zadań. Do 16 października br. PAYBACK będzie podpowiadał uczestnikom, co należy zrobić, żeby „wycisnąć więcej”. Wszystkim posiadaczom karty zostaną zaproponowane indywidualne zadania. Ich wykonanie pozwoli uczestnikom lepiej zrozumieć możliwości, jakie daje Program i jego narzędzia, oraz skorzystać z oferty różnych partnerów.
– To już prawie tradycja w historii PAYBACK w Polsce, że regularnie, we wrześniu organizujemy multipartnerską akcję dla naszych uczestników. W tym roku, poprzez zabawę i element rywalizacji, edukujemy Paybackowiczów, w jaki sposób z Programu »wycisnąć więcej« punktów i innych benefitów. Zależy nam, aby uczestnicy dostrzegli korzyści płynące z multipartnerskiego charakteru Programu, nauczyli się korzystać z eKuponów oraz kuponów rabatowych – komentuje Marcin Drzewiecki, Dyrektor Marketingu PAYBACK.
Zobacz również
Uczestnicy Programu, którzy zdecydują się na udział w zabawie, mogą sprawdzić, o ile poprawili swój wynik, i porównać go z innymi posiadaczami kart PAYBACK.
Kampanię wspierają głównie działania promocyjne w internecie oraz w radiu. Oprócz spotów reklamowych, RMF FM i Eska przeprowadzą specjalne akcje dla słuchaczy. Do komunikacji z uczestnikami PAYBACK wykorzystuje głównie wewnętrzne narzędzia Programu (m.in. e-mailing), social media, a także kanał mobile. Dodatkowo u wybranych partnerów kampanii (BP, Empik, Orange, Real, Multikino, Smyk) hostessy będą informować o akcji i zachęcać do wspólnego sprawdzenia, na ile efektywnie korzystamy z Programu.
Strategię i kreację key visuala „Wyciśnij punkty z PAYBACK” przygotowała agencja Ogilvy Action, a landing page, aplikację mobilną na iPad oraz e-mailing – Kiss Digital. Za działania online odpowiada Performance Media, a za kampanię w radiu – Media Vest. Aktywności w obszarze media relations prowadzi Inspirat Communication.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing