W najnowszej kampanii Virgin Mobile Gigababcia odwiedza salon fryzjerski, gdzie przechodzi prawdziwą metamorfozę. Efektem jest wyczesana fryzura, nawiązująca do wyczesanych pakietów Internetu w nowej ofercie promocyjnej operatora. W kampanii podkreślane jest zwiększenie dostępnych danych w najpopularniejszym pakiecie #BEZLIMITU za 29 złotych, ale dokładka 3GB dotyczy również trzech innych pakietów 3w1: #PEŁENLUZ, #NAJLEPIEJ oraz #DLAMNIESUPER. Od teraz minimalną liczbą danych będzie 5 GB w pakiecie #PEŁENLUZ, a w pakiecie #DLAMNIESUPER dostępnych będzie aż 13 GB.
Działania marketingowe obejmują spoty w głównych oraz tematycznych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz reklamę w Internecie. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Lubię to – linked by Isobar (Maciej Kozina, Joanna Biernacka, Hosanna Salamon, Koka Skowrońska, Katarzyna Jarzyna, Szymon Pruszyński). Po stronie Virgin Mobile – Agnieszka Flis, Piotr Suchodolski i Karol Ruciński. Produkcją spotu zajęła się Filmprodukcja, a postprodukcją Stage2. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare (Anna Bieńkowska, Piotr Mróz, Krystian Szczepaniak – TV, radio) oraz iProspect (Beata Nowalska, Karolina Gardzińska – online), a za wsparcie PR Multi Communications (Edyta Miszczuk, Matylda Żemajtis).
Zobacz również
Dokładka 3 GB sumuje się z dodatkowymi paczkami danych, które przyznawane są wiernym klientom Virgin Mobile oraz tym, którzy przeniosą numer z innej sieci. W najwyższym pakiecie oznacza to nawet 16 GB Internetu LTE za 49 zł. Dodatkowe pakiety Internetu łączą się również z bonusem za rejestrację numeru w Virgin Mobile.
Więcej informacji na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing