Choć sztuczna inteligencja została okrzyknięta przyszłością branży kreatywnej (i nie tylko tej!), nie wszyscy jeszcze to kupują. Jedni podchodzą do AI z rezerwą, postrzegając ją jako zagrożenie dla kreatywnej autentyczności i ludzkiej wyjątkowości. Inni nie poznali jej zastosowań w stopniu, który faktycznie ułatwia i przyspiesza twórczą pracę, dla jeszcze innych AI to po prostu… czarna magia.
Znamy sposób, jak a) odczarować sztuczną inteligencję, b) udowodnić, że owszem, jest to magia!
Zobacz również
Święto kreatywności na stadionie Legii Warszawa
19 czerwca na stadionie warszawskiej Legii odbędzie się AI Creative Fest. To wyjątkowe wydarzenie, które śmiało można nazwać świętem kreatywności.
Podczas prelekcji pełnych praktycznego know-how będzie można przekonać się, jak wiele potrafi sztuczna inteligencja – i jak zmienia zasady gry w branży kreatywnej.
Uczestnicy zobaczą, jak wiele ról już dziś odgrywa AI: raz jest błyskotliwym kolegą (albo koleżanką) z teamu kreatywnego, który ma nieskończenie wiele genialnych pomysłów, nie zraża się krytyką i… nigdy nie idzie na urlop; innym razem asystentem, który błyskawicznie się uczy i potrafi wyręczyć nas w żmudnych, powtarzalnych zajęciach, zostawiając przestrzeń do kreatywnych popisów nam.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
AI Creative Fest zgromadzi doskonałych mówców, którzy podzielą się swoją wiedzą i zaprezentują inspirujące case’y. Będzie także okazją do wyjątkowego networkingu wśród ekspertów od AI i pasjonatów tematu – wszystko w nietuzinkowych okolicznościach, bo w salach VIP legendarnego stadionu Legii Warszawa. Zresztą, dla głodnych nie tylko AI, ale i piłkarskich wrażeń, w programie przewidziano zwiedzanie stadionu z przewodnikiem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
AI w praktyce
Wróćmy jednak do esencji, czyli kreatywnych zastosowań AI. W programie między innymi:
- Tomek Graszewicz, założyciel społeczności i firmy szkoleniowej AI wizards, rozpocznie od roztoczenia wizji, co się dzieje, „Gdy AI przejmuje pędzel: przyszłość branży kreatywnej w epoce maszyn”,
- Aleksandra Brzozowska opowie o wprowadzaniu AI w organizacji Ringier Axel Springer Polska,
- Mikołaj Dereszewski z Le Polish Bureau wyjawi tajniki „AI w grach oraz branży kreatywnej”,
- Jacek Jerzy Jabłoński zdradzi, jakie kampanie powstały, kiedy… nakarmił AI Polską,
- a Michał Bucholc z agencji GONG zaprezentuje „Kreatywność napędzaną przez sztuczną inteligencję na przykładzie PIRX.AI”.
Stoliki tematyczne
Na szczególną uwagę zasługują też stoliki tematyczne, które pojawią się na AI Creative Fest.
To będzie prawdopodobnie jedyne takie miejsce (w Warszawie na pewno!), gdzie uczestnicy poznają specjalistyczne rozwiązania i narzędzia Gen AI (między innymi ChatGPT, Midjourney czy Jasper), spotkają ekspertów i będą mogli zadać pytania oraz podzielić się własnymi spostrzeżeniami, stając się w ten sposób częścią pionierskiej społeczności.
Festiwal kreatywnych
AI Creative Fest jest doskonałą okazją, aby przenieść relację ze sztuczną inteligencją na wyższy poziom. Wydarzenie jest skierowane przede wszystkim do osób pracujących w branży kreatywnej, zarówno po stronie klienta, jak i agencji, zajmujących się marketingiem, tworzeniem tekstów, grafiki, wideo i audio, a także wszystkich, którzy pasjonują się połączeniem kreatywności i technologii.
Na deser: afterparty.
Partnerem technologicznym wydarzenia jest HP. Firma przygotowała dla uczestników wiele atrakcji, a wśród nich okazję do poznania sprzętu opartego na sztucznej inteligencji.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
Upoluj bilet na AI Creative Fest
Jako patron medialny, mamy do rozdania 3 wejściówki na wydarzenie. Pytanie konkursowe znajdziesz w newsletterze wysyłanym 24 maja. Jeszcze go nie subskrybujesz? Zapisz się teraz.
Powodzenia i do zobaczenia na AI Creative Fest!
PS AI marketing na przełomie 2023/2024 roku
Które kampanie okazały się najciekawsze w 2023 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed AI marketingiem w 2024 roku? Poznaj opinie ekspertów.