Nagrodą w nim jest jazda testową Arrinerą. Co trzeba zrobić, by wygrać? Po pierwsze kupić kwietniowy numer polskiej edycji miesięcznika TopGear, w którym znajduje się kupon konkursowy, a następnie w maksymalnie 33 słowach napisać, co najbardziej podoba nam się w Arrinerze. Autorzy 10 najciekawszych opisów będą mogli osobiście przekonać się, jak to jest czuć za plecami potężny silnik V8, który w 3,2 sekundy rozpędza Arrinerę do 100 km/h, a w 8,9 s do 200 km/h.
O tym, jak wielkie emocje wzbudza Arrinera łatwo można się przekonać wchodząc na profil projektu na Facebooku. Wiele osób tą drogą przekazuje twórcom życzenia powodzenia. Wiele pyta o to, jak mogliby się włączyć do projektu. Wszystko dlatego, że udział w projekcie, choćby poprzez obecność na testach, to dla fanów motoryzacji nieomal patriotyczny obowiązek. I to nie tylko dlatego, że model Arrinera Hussarya wziął nazwę od legendarnej, polskiej jazdy konnej. Projekt ten na swój sposób przywraca Polakom poczucie dumy z polskiej motoryzacji. Udowadnia, że „Polacy nie gęsi” i są w stanie stworzyć samochód, który podbije nie tylko ich własne serca, ale też serca kolekcjonerów ekskluzywnych aut na całym świecie, czego dowodem ponad 200 zapytań z Polski, Azji, Bliskiego Wschodu i innych krajów.
Zobacz również
To dlatego w kwietniu br. redakcja polskiej edycji miesięcznika TopGear przygotowała dla czytelników potrójną niespodziankę. Po pierwsze zaprosiła twórców polskiego supersamochodu do zaprezentowania auta na wspólnym stoisku podczas Motor Show w Poznaniu; po drugie na łamach kwietniowego numeru umieściła obszerną relację z wizyty u twórców Arrinery; po trzecie zorganizowała na swoich łamach konkurs. W kwietniowym numerze miesięcznika TopGear czytelnicy znajdą kupon z zadaniem konkursowym polegającym na opisaniu w maksymalnie 33 słowach, co najbardziej podoba im się w Arrinerze. Dlaczego w 33? Bo tyle egzemplarzy liczyć będzie pierwsza, limitowana wersja tego auta. Wypełniony kupon należy zeskanować (lub sfotografować) i odesłać do redakcji na adres [email protected]. 10 najciekawszych opisów nagrodzonych zostanie zaproszeniem na jazdy testowe polskim supersamochodem.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach