Celem konkursu jest zaprezentowanie województwa warmińsko-mazurskiego jako regionu przyjaznego cyfrowym nomadom, osobom kreatywnym, wolnym strzelcom. W konkursie do wygrania jest 1700 zł na pobyt we wskazanej przez laureata lokalizacji na Warmii i Mazurach.
Idea konkursu wpisuje się w hasło kampanii gospodarczej promującej Warmię i Mazury – Zdrowe życie, czysty zysk. Organizatorzy chcą przypomnieć, że Warmia i Mazury to idealny kierunek dla freelacerów, kreatywnych, osób pracujących zdalnie. Laureat konkursu może bowiem wyruszyć na Warmię i Mazury wypocząć, nie rezygnując tym samym ze swoich zawodowych obowiązków. W trakcie swojego pobytu może także spotkać się z lokalnymi przedsiębiorcami i wymienić biznesowymi doświadczeniami, a także posłuchać jak wygląda life work balance w tym regionie.
Zobacz również
Konkurs jest częścią kampanii „Żyj, pracuj, inwestuj”. Skierowana jest głównie do przedsiębiorców i inwestorów i za zadanie ma pokazać, że województwo warmińsko-mazurskie jest atrakcyjnym miejscem do inwestycji i życia. W trakcie trwania kampanii wizerunek regionu zostanie przedstawiony jako miejsce umożliwiające wykorzystanie natury dla lepszej regeneracji, skupienia, kreatywnej pracy, czystych technologii, a więc miejsce mające ewidentne atuty w gospodarczym świecie XXI wieku.
Kampania potrwa do końca sierpnia 2019 r. Za strategię i realizację kampanii odpowiada agencja John Pitcher. Doborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mastermind Media.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]