Komunikacja ma zwrócić uwagę, że wygrywanie nie musi mieć wymiaru tylko sportowego, ma również przynosić satysfakcję i wzmacniać wiarę we własne możliwości. 4F dodaje do tego pierwiastek dobrego wyglądu – ubrania marki mają towarzyszyć w codziennym wygrywaniu, nie tylko tym sportowym.
Głównym celem działań jest promocja kolekcji wiosna/lato 2017. Działania w sklepach stacjonarnych 4F to głównie materiały POS, w tym backlighty, witryny. Poza tym prowadzone będą również działania online ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych.
Zobacz również
„Bieżące działania dotyczą wyłącznie promocji kolekcji odzieży detalicznej wiosna/lato 2017, ale już teraz możemy powiedzieć, że bardzo intensywnie pracujemy nad nową strategia szeroko pojętej komunikacji dla marki 4F. Zbliżają się kolejne Igrzyska, tym razem zimowe, które dla nas będą doskonałym momentem, aby pokazać nowy wizerunek marki 4F”, mówi Agnieszka Libor, Dyrektor Marketingu Sportowego i Komunikacji.