Obie agencje, na co dzień funkcjonujące w grupie Focus Media Group, razem pracowały nad ofertą i wspólnie też będą ją realizować w ramach wygranego przetargu. Działania te obejmują z jednej strony zaprojektowanie pod kątem użyteczności i potrzeb biznesowych oraz UX platformy dedykowanej nowemu programowi B2B. Z drugiej zaś – dotyczą zaplanowania i wdrożenia komunikacji programu adresowanego partnerom biznesowym Dell Technologies w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej, łącznie na 32 rynkach.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1