Podążając za oczekiwaniami fanów piłki nożnej, Heineken przygotował kampanię, w której codziennie można wygrać wyjazd na mecz Ligi Mistrzów. Ambasadorem kampanii jest legenda piłki nożnej – Jerzy Dudek.
Emocje, które wyzwala Liga Mistrzów, mogą być niezapomniane niezależnie czy przeżywane są przez kibiców we własnym salonie, czy na trybunach stadionu. Najważniejsze, aby kibicować po mistrzowsku! Właśnie o to kolejny raz zadbała marka Heineken, dając możliwość doświadczenia niesamowitych wrażeń zarówno „u siebie”, jak i „na wyjeździe”. Dla wszystkich wiernych kibiców i fanów marki, Heineken przygotował loterię, w której codziennie rozlosowywane są wyjazdy na mecze Ligi Mistrzów UEFA (wraz z przejazdem i zakwaterowaniem), a także konsole PS4 z grą Unchanted 4 oraz 5-litrowe kegi Heinekena. Aby wziąć udział w loterii wystarczy na stronie www.liga.heineken.pl wpisać kod znajdujący się pod kapslem lub zawleczką piwa Heineken. Ci, którym niedane będzie oglądać mecze Ligi Mistrzów z trybun stadionu, mogą śledzić najświeższe informacje na temat drużyn i wyników meczów na stronie www.liga-heineken.onet.pl.
Zobacz również
Podczas Ligi Mistrzów Heineken za każdym razem stara się zapewnić kibicom i fanom marki możliwość przeżywania emocji w wyjątkowy sposób. W ramach kampanii „U siebie lub na wyjeździe” umożliwia oglądanie zmagań najlepszych klubów Europy z trybun ich stadionów. To z pewnością najbardziej ekscytujące, piłkarskie doświadczenie, podczas którego można w pełni poczuć atmosferę tych niezwykłych rozgrywek. Wszystko po to, aby emocje przeżyte z marką i Ligą Mistrzów UEFA 2016 były niezapomniane – komentuje Marcin Filipiak, Senior Brand Manager marki Heineken w Grupie Żywiec.
Ambasadorem kampanii, ponownie jest legendarny Jerzy Dudek, który triumfował podczas Finału Ligi Mistrzów UEFA w 2005 roku. Jako ikona piłki nożnej grał w licznych zagranicznych klubach, wsławił się spektakularnie obronionymi bramkami na największych stadionach oraz trenował ze światowej sławy gwiazdami piłki nożnej. Dudek odnosił sukcesy w lidze holenderskiej, był niezapomnianym bramkarzem Liverpool FC, aż po dołączenie do składu legendarnego Realu Madryt. Przez lata swojej kariery ten nietuzinkowy bramkarz pracował z najlepszymi trenerami świata – choćby pod czujnym okiem Jose Mourinho – i podpatrywał najsłynniejszych piłkarzy trenując ramie w ramię z m.in. Cristiano Ronaldo. Jego rozsławiony „Dudek Dance” umożliwił 25 maja 2005 r. obronę serii rzutów karnych ze strony zawodników klubu AC Milan i zapewnił Liverpool FC zwycięstwo w walce o Puchar Ligi Mistrzów. 10 lat po tym wydarzeniu, 18 marca 2015, podczas spotkania w ramach cyklu Trophy Tour UEFA w Nowym Jorku, Dudek został mianowany oficjalnym ambasadorem UEFA. Kampanię marki Heineken piłkarz wspiera już po raz drugi, zagrzewając kibiców i fanów marki do oglądania Ligi po mistrzowsku na boiskach najlepszych europejskich klubów.
Kampanię wspiera reklama telewizyjna przedstawiająca markę w kontekście oglądania Ligi Mistrzów UEFA. Za zakup mediów w kampanii odpowiadał dom mediowy MediaVest. Koordynacja działań interaktywnych spoczęła w rękach agencji K2, a wsparcia PR udzieliła agencja 24/7Communication. Partnerem strategicznym kampanii jest Grupa Onet i RASP.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Promocja trwa od 1 marca do 11 maja 2016. Codzienne losowania wyjazdów i pozostałych nagród odbywają się od 8 marca do 28 kwietnia 2016. Więcej informacji na www.liga.heineken.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing