Unlimited zaadaptowało spot 30” oraz odpowiada za kreację i produkcję tag-onu promocyjnego TVC, www w technologii RWD, KV i koncept promocyjny oraz materiały digital, także niestandardowe.
Rusza kolejna odsłona cyklu Złoty Miesiąc Ferrero. W tym roku w ramach promocji urządzane są dwa konkursy:
Zobacz również
„Jesień pełna blasku”, trwający od 28.09.2015r. do 30.10.2015 r., do wygrania:
- Codziennie: weekend dla dwojga w Poziom 511 Design Hotel & SPA **** k. Ogrodzieńca
- Co tydzień: niezapomniany weekend za kierownicą sportowego auta marzeń i w luksusowym hotelu Sheraton Warsaw ***** w Warszawie
„Złoty iPad” , trwający od 28.09.2015 r. do 31.12.2015 r., do wygrania:
- Co tydzień: z opakowaniem Ferrero Rocher 200g Gold Edition szansa na nagrodę specjalną złoty iPad Air 2
Żeby wziąć udział w konkursie, należy wejść na stronę www.ferrerorocher.pl i udzielić odpowiedzi na pytanie: „Jaką chwilę rozświetlisz, dając w prezencie Ferrero Rocher?” 4-ro osobowe jury wybierze najlepsze zgłoszenia i je nagrodzi.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Unlimited istnieje od 2007 r. Agencja, będąc częścią Grupy Komunikacyjnej Red8, oferuje szerokie kompetencje w budowaniu strategii i komunikacji marketingowej ATL i BTL. Do klientów agencji należą m. in.: Wonga, Polkomtel, Coty Polska, Ferrero Polska, Zelmer, Wienerberger, Farmio.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Termin trwania kampanii:
28.09-31.12.2015
Klient / marka: Ferrero
Agencja: UNLIMITED
Cel projektu:
Promocja sprzedaży i wsparcie wizerunku marki premium.
Przedstawieciele klienta:
Malwina Makowska – Junior Product Manager
Krystyna Niesłuchowska – Senior Product Manager
Przedstawiciele agencji Unlimited:
Ela Ignaczak/Sr Account Manager
Aleksandra Duda/Jr Account Manager, NB Manager
Piotr Soszyński/Creative Director ATL, Partner
Natalia Szubarga/Creative Director BTL
Jacek Dąbrowski/Senior Art Director
Magdalena Parzychowska/Art Director
Julian Wojcieszczyk/Copywriter