To pierwsza w historii sklepów Tchibo akcja o tak dużym zasięgu i wartości nagród.
Loteria wystartowała w poniedziałek, 28 września i każdy może wziąć w niej udział. Wystarczy zrobić zakupy za kwotę min. 50 zł. w dowolnym sklepie Tchibo na terenie całej Polski lub w sklepie internetowym tchibo.pl, a następnie zarejestrować paragon lub fakturę wysyłając sms na numer o treści TCHIBO_numerdowoduzakupu na numer 71806. Kody można także zarejestrować na dedykowanej stronie internetowej www.10lat-tchibo.pl, na której uczestnicy znajdą wszystkie szczegółowe informacje. Każdy kolejny zakup za 50 zł zwiększa szansę wygranej w loterii.
Zobacz również
Nagrodą główną jest aż dziesięć samochodów marki Opel Adam. Na zwycięzców czekają również bony zakupowe do sklepów Tchibo, o łącznej wartości 200.000 zł. Taka ilość nagród i cotygodniowe losowanie znacząco zwiększają szansę wygranej. Wyniki losowań będą dostępne na stronie www.10lat-tchibo.pl. Loteria oraz działania promocyjne wokół niej będą trwały do 6 grudnia. Wydarzenie wesprze szeroko zakrojona kampania marketingowa, która obejmie m.in. internet, prasę, radio w centrach handlowych, reklamę outdoorową, reklamę w bankomatach oraz na nośnikach w centrach handlowych.
Informacje na temat loterii będą dostępne w sklepach Tchibo, na terenie centrów handlowych, na przystankach autobusowych, bilbordach, w prasie codziennej i kobiecej oraz portalach społecznościowych.
Główną nagrodę, samochód Opel Adam będzie można obejrzeć w 39 centrach handlowych na terenie całej Polski.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W październiku i listopadzie w sklepach Tchibo na klientów czeka wiele poczęstunków i dodatkowych ofert promocyjnych (zarówno na produkty użytkowe, jak i na kawę, Cafissimo oraz napoje kawowe).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Loteria została zorganizowana z okazji dziesiątych urodzin sklepów Tchibo. Pierwszy sklep w Polsce został otwarty we wrześniu 2005 roku i od tamtej pory firma konsekwentnie rozwija sieć, która obecnie liczy 55 sklepów zlokalizowanych w największych miastach, a od 2008 również e-sklep tchibo.pl. W ciągu 5 ostatnich lat sklepy Tchibo odwiedziło ponad 100 milionów osób, a ponad 730 tysięcy zrobiło zakupy w sklepie internetowym.
Gwiazda Jakości Obsługi, którą zostały uhonorowane sklepy Tchibo świadczy o dużym zaufaniu klientów. Tym, co nas wyróżnia jest przede wszystkim wyjątkowe doświadczenie zakupowe oparte na wysokich standardach obsługi, ale także unikalnym połączeniu punktu sprzedaży kawy, oferty produktów użytkowych oraz baru kawowego.
Dodatkowo sklepy Tchibo jako pierwsze w Polsce otrzymały Certyfikat Zielony Sklep. Jest to niezależne potwierdzenie, że placówki te działają w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego i uwzględniają zasady społecznej odpowiedzialności.
W odpowiedzi na potrzeby klientów, Tchibo konsekwentnie zwiększa udział tzw. zrównoważonych produktów.