Chicken Fries, czyli frytki z kurczaka w chrupiącej, lekko pikantnej panierce, są doskonałe do dzielenia się z przyjaciółmi lub jako przegryzka między posiłkami. Podobnie jak na innych rynkach, w Polsce wprowadzono je w niezwykłych pudełkach – każde ma własną historię. Spoglądają z nich Lala, zabiegana blogerka, Paker, który napinkę robi tylko do selfie i Raper, który reprezentuje Burger Kinga w swoich wersach.
– To dla nas ważne, żeby każdemu launchowi nowego produktu w naszym menu, towarzyszyła odpowiednia oprawa. Produkt który obecnie wprowadzamy – Chicken Fries – zyskał ogromną popularność na świecie również dzięki pudełkom, w których jest serwowany – podkreśla Zuzanna Kilar, marketing specialist Burger King Polska.
Zobacz również
Opakowania zaprojektowano w oparciu o znane grupie docelowej (głównie młodzi w wieku 13-25 lat) motywy z Instagrama.
– Produkt który obecnie wprowadzamy – Chicken Fries – zyskał ogromną popularność na świecie również dzięki pudełkom, w których jest serwowany. Design kierowany do tej publiki musi być autentyczny – jeśli więc korzysta z istniejących już motywów, musi to robić w sposób wiarygodny. W innym wypadku brzmi jak podchody kreatywnego do współczesnego świata. Dlatego między innymi przy projektowaniu nie ocenialiśmy efektywności hasztagów, ale ich popularność – uważa Bartłomiej Walczuk, creative director 180heartbeats + Jung v Matt, która zaprojektowała opakowania i przygotowała kampanię wprowadzającą Chicken Fries.
W ramach kampanii wprowadzającej zaplanowano specjalne aktywacje. Użytkownicy Instagrama będą mogli m.in. zrobić selfie przy wykorzystaniu specjalnych masek oraz wygrać kupony na Chicken Fries. W ramach kampanii, przy Metrze Politechnika w Warszawie powstał też mural, z którego spogląda wielki kurczak. W dalszej części kampanii Burger King planuje jeszcze jedno wyjątkowe wydarzenie w Warszawie -– szczegóły wkrótce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Burger King to jedna z największych na świecie sieci restauracji typu Quick Service Restaurant. Jej sztandarowym produktem jest Whopper. Pierwszy lokal otwarto w Miami w 1954 r. Każdego dnia ponad 11 mln gości na całym świecie odwiedza restauracje Burger King. W Polsce działają w sumie 64. restauracje BK.
Słuchaj podcastu NowyMarketing