Z Tyskich Browarów Książęcych pochodzi znane w kraju i na świecie piwo. W browarze, który jest kultowym punktem na mapie regionu i miejscem z ponad 400-letnią historią, tradycja łączy się z nowoczesnością i kulturą piwną. Kufle, otwieracze, wafle, zdjęcia, szyldy, magnesy, plakaty, pocztówki, postrzegane wcześniej jako eksponaty muzealne, teraz można mieć w swoim domu, dzięki sklepowi internetowemu z upominkami nawiązującymi do historii Tyskich Browarów Książęcych i marki Tyskie. Pod adresem tyskiestore.pl można kupić gadżety, które sprawdzą się w każdym stylowym „Przejściu na Ty”.
Na stronie Tyskie Store można znaleźć m.in. szkło do piwa, w tym replikę kufla z 1929 r., który powstał z okazji 300-lecia browaru, albo ceramiczny kufel z pokrywką z limitowanej edycji. Historię browaru uwieczniono również na plakatach, blachach, pocztówkach i magnesach w stylu vintage oraz w anglojęzycznej książce o Tyskich Browarach Książęcych. Tyskie pomyślało również o fanach tekstyliów i oferuje koszulki, skarpety, czapki, torby i plecaki. Dla spragnionych stylowych gadżetów przygotowało craftowe nosidło na piwo z tanka, stalowe otwieracze z logo marki i inne unikalne przedmioty.
– Pomysł na sklep online od dawna był w naszych głowach. Otrzymywaliśmy wiele sygnałów, w postaci próśb i sugestii od fanów marki, którzy chcieliby mieć w swoich zbiorach pamiątki i symbole Tyskich Browarów Książęcych. Tyskie chce być blisko ludzi – jest to wpisane w DNA marki, więc zależało nam na spełnieniu tych życzeń. W sklepie można znaleźć bogaty zbiór designerskich gadżetów. A to dopiero początek – będziemy go sukcesywnie rozwijać, będą pojawiać się nowe upominki, więc warto zaglądać do niego regularnie – powiedział Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.
Zobacz również
Większość przedmiotów w Tyskie Store zaprojektowała pochodząca ze Śląska projektantka Matylda Sałajewska, współpracująca z marką Kompanii Piwowarskiej również przy rewitalizacji centrum wycieczkowego w Tyskich Browarach Książęcych. Efekty tej współpracy będzie można zobaczyć za jakiś czas. Zainteresowanych marka zaprasza na swoje kanały social media: Tyskie i Tyskie Browary Książęce.
– Z piwem jesteśmy związani już blisko 400 lat. Cenimy i szanujemy tradycję browarniczą i chcemy dzielić się naszą pasją. Dzięki współpracy z Matyldą, mogliśmy zrobić dobry użytek z naszych piwnych zasobów – dodał Tycjan Lewandowski.
Marka przywiązuje wagę zarówno do regionalnych korzeni, jak i surowców polskiego pochodzenia, dlatego do produkcji upominków wykorzystano materiały pochodzące od krajowych dostawców: polskich hut szkła, producentów tekstyliów i lokalnych rzemieślników.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Sklep znajduje się pod adresem: tyskiestore.pl/
Słuchaj podcastu NowyMarketing