Bohaterką 30-sekundowego spotu reklamowego TK Maxx jest koza, która dumnie spaceruje po swojej okolicy, a jej kroki są bacznie obserwowane przez parę właścicieli. Zwierzę przechadza się po zimowym krajobrazie w rytm utworu „The game remix” Gabrielaa Garzon Montano. Koza ma na sobie stylową, różową bomberkę i beret – to świąteczne upominki od właścicieli, którzy wiedzą, że po roku pełnym wyzwań każdy z nas – nawet koza – chce poczuć się wyjątkowo w nadchodzące święta Bożego Narodzenia.
– Mamy za sobą trudny rok, po którym każdy z nas chce się poczuć wyjątkowo. Pracując nad naszą tegoroczną kampanią świąteczną zależało nam na pokazaniu, że w to Boże Narodzenie każdy z nas powinien otrzymać nie tylko wyjątkowy prezent, ale przede wszystkim mnóstwo miłości od swoich bliskich. Pamiętajmy o tych, na których wsparcie mogliśmy i możemy liczyć. I okażmy im mnóstwo ciepła i czułości. Cieszymy się także, że nadal możemy oferować niezwykle ekscytujące odkrywanie znanych marek taniej również za pośrednictwem naszych kart upominkowych dostępnych w sklepach oraz na naszej stronie internetowej. Bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów niezmiennie pozostaje dla nas priorytetem – mówi Deborah Dolce, group brand & marketing director w TK Maxx.
Zobacz również
Świąteczny spot TK Maxx został wyemitowany w sześciu krajach europejskich: Austrii, Irlandii, Niderlandach, Niemczech, Polsce i Wielkiej Brytanii. Za kreację kampanii odpowiada agencja Wieden+Kennedy London.