Zdjęcie royalty free z Fotolia
„Speed Selfie” to zdjęcie twarzy uczestnika wyrażającej w oryginalny sposób emocje, jakie towarzyszyłyby mu, gdyby kierował bolidem Formuły 1. Im bardziej zwariowane i niepowtarzalne, tym ma większe szanse na nagrodę główną. Każda osoba może zgłosić max. 3 zdjęcia, które będą oceniane przez innych użytkowników i fanów konkursu. W głosowaniu, które 31 sierpnia br. zakończy pierwszy etap konkursu, zostanie wybranych dziesięć najlepszych „Speed Selfies” – pięć w otwartym głosowaniu online, pięć ocenionych najwyżej przez jury Banco Santander.
Zobacz również
Kolejne etapy konkursy to:
- Etap 2 – IQ Test, podczas którego uczestnicy w jak najkrótszym czasie będą musieli odpowiedzieć na pięć pytań dotyczących Formuły 1 (od 1 do 11 września br.);
- Etap 3 – Panel, w którym zadaniem uczestników będzie odpowiednie dopasowanie zdjęć związanych z Formułą 1 (od 12 do 21 września br.);
- Etap 4 – Santander Licence, podczas którego uczestnicy konkursu będą musieli przygotować specjalny film lub zdjęcie pokazujące ich pasję Formułą 1 i udowodnić, że zasługują na nagrodę główną (od 22 września do 5 października br.);
- Etap 5 – Santander Licence Campaign to finałowe głosowanie na najlepszych „Santander Licences”, którzy ukończyli wszystkie etapy konkursu (od 6 do 12 października br.).
17 października br. Banco Santander ogłosi listę laureatów. Zwycięzca otrzyma wyjazd dla 2 osób na Grand Prix Formuły 1 w Abu Dhabi w dniach 22-23 listopada 2014 r. Dodatkowo, jeśli zwycięzca konkursu będzie klientem Banco Santander lub Grupy Santander, otrzyma 2 bilety VIP do parku rozrywki Ferrari World Abu Dhabi. Laureaci drugiego i trzeciego miejsca w finałowej klasyfikacji otrzymają odpowiednio rękawice i buty podpisane przez jednego z kierowców F1: Fernando Alonso lub Kimi Raikkonena (z zespołu Ferrari) lub Jensona Buttona (z zespołu McLaren). Banco Santander przewidział także nagrody specjalne dla 10 laureatów każdego z pięciu etapów konkursu.
Konkurs „Santander Licence” jest skierowany do wszystkich osób zainteresowanych wyścigami najszybszych czterech kółek na świecie, nawet jeśli nie są klientami Santander Banku i Grupy Santander. Organizatorem projektu jest Banco Santander, główny akcjonariusz Banku Zachodniego WBK i główny sponsor zespołu Ferrari Formuły 1.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Szczegóły konkursu „Santander Licence”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Regulamin konkursu „Santander Licence”.