Jak zgarnąć wejściówkę?
Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: „Co uważasz za najbardziej pomysłowe wykorzystanie AI w biznesie?” – Możecie zaproponować wykorzystanie jeszcze nieistniejącej technologii!
Swoje propozycje wysyłajcie na adres [email protected], w tytule wiadomości wpisując „AI – konkurs”. Deadline to 25 marca br.
Zobacz również
Z nadesłanych odpowiedzi wybierzemy 5 najciekawszych, a autorów nagrodzimy wejściówkami.
Co Cię czeka?
Jeśli będziesz z nami podczas konferencji, która odbędzie się 29 marca w Krakowskim Parku Technologicznym, dowiesz się, czym jest deep learning oraz machine learning, jak będzie wyglądać reklama w Google w dobie automatyzacji, czy internetowe boty zdobędą dla Twojej firmy nowych klientów, jak automatyzacja marketingu tworzy nowe źródła przychodów?
Więcej informacji o konferencji przeczytasz → tutaj!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Widzimy się!
Słuchaj podcastu NowyMarketing