Na co nam sztywny dress code kiedy w dresach luźniej – w najnowszej kampanii Wyborowej zobaczymy prawdziwy manifest spontaniczności i naturalności. W kontrze do wystylizowanych imprez, sztucznych uśmiechów i pozowanych zdjęć poprawionych w Photoshopie. Wyborowa zaprasza wszystkich na imprezy bez filtra. Na spontanicznych domówkach Wyborowej każdy jest mile widziany.
W działania zaangażowano znanych twórców – Margaret i White’a 2115, którzy wniosą do kampanii naturalny vibe i spontaniczność.
Zobacz również
Wyborowa wyłączy spinę nie tylko na domówkach i na imprezach klubowych. Każdy powód jest dobry, jeśli czujesz się w nim swobodnie i naturalnie. Wspólne granie w planszówki, wyjście do pubu albo chillowanie z drinkiem przy zachodzie słońca na plaży – nie musisz podążać za modą, postaw na spontan.
W kampanii zobaczymy materiały, które w reportażowym stylu przeniosą fanów marki w świat luźnych domówek, podczas których każdy może imprezować na własny sposób. Kluczem do udanej zabawy jest rożnorodność. Bez oceniania, bez nadęcia i bez filtra. Ekipa Wyborowej nie wyklucza nikogo – w kreacjach spinę wyłączą wszyscy, bez względu na wiek, rozmiar ciuchów, zamiłowanie do tatuaży i piercingu, niepełnosprawność czy pochodzenie. Zawsze na własnych zasadach.
Kampania opiera się na działaniach w digitalu i współpracy ambasadorskiej. Za jej koncepcję i egzekucję odpowiada VML&R, a za produkcję wideo Papaya Films. Działania PR prowadzi agencja Cape Morris.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing