Podczas akcji „Wyłów mnie…”, realizowanej w pierwszych tygodniach lipca na plaży przy moście Poniatowskiego w Warszawie stanęły pojemniki wypełnione wodą przypominające kubki kawy. Pierwsza odsłona akcji miała miejsce 11 lipca, kolejna 17-go. Na dnie kubka znajdowały się vouchery o wartości 50, 30 i 20 zł, które uprawniają do zakupu kawy, sorbetów, soków i innych smakołyków w kawiarniach SO! COFFEE. Zadaniem uczestników zabawy było wyłowienie kuponów w dowolnie wybrany sposób.
Jako miejsce akcji wybrano Plażową przy moście Poniatowskiego – miejsce szczególnie popularne wśród warszawiaków i turystów w okresie letnim. Nad uzupełnianiem kubka wodą oraz dokładaniem voucherów czuwała obsługa techniczna. Całość akcji zostanie podsumowana filmem video.
Zobacz również
Ambient realizowany jest w ramach kampanii SO! COFFEE – So! Fresh, podczas której sieć promuje swoje letnie menu. Znajdują się w nim m.in. desery lodowe i orzeźwiające lemoniady w kilku smakach.
Za organizację akcji oraz działania komunikacyjne marki odpowiedzialna jest agencja Valkea Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]