TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Wyłów mnie…” – letnia akcja ambientowa SO! COFFEE w przestrzeni miejskiej

Na początku lipca sieć kawiarni SO! COFFEE zdecydowała się zrealizować orzeźwiającą akcję ambientową. Akcja „Wyłów mnie...” ma na celu zaangażowanie przechodniów w przestrzeni miejskiej oraz zwiększenie rozpoznawalności marki w mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2015-07-22

Podczas akcji „Wyłów mnie…”, realizowanej w pierwszych tygodniach lipca na plaży przy moście Poniatowskiego w Warszawie stanęły pojemniki wypełnione wodą przypominające kubki kawy. Pierwsza odsłona akcji miała miejsce 11 lipca, kolejna 17-go. Na dnie kubka znajdowały się  vouchery o wartości 50, 30 i 20 zł, które uprawniają do zakupu kawy, sorbetów, soków i innych smakołyków w kawiarniach SO! COFFEE. Zadaniem uczestników zabawy było wyłowienie kuponów w dowolnie wybrany sposób.

Jako miejsce akcji wybrano Plażową przy moście Poniatowskiego – miejsce szczególnie popularne wśród warszawiaków i turystów w okresie letnim. Nad uzupełnianiem kubka wodą oraz dokładaniem voucherów czuwała obsługa techniczna. Całość akcji zostanie podsumowana filmem video.

Ambient realizowany jest w ramach kampanii SO! COFFEE – So! Fresh, podczas której sieć promuje swoje letnie menu. Znajdują się w nim m.in. desery lodowe i orzeźwiające lemoniady w kilku smakach.

Za organizację akcji oraz działania komunikacyjne marki odpowiedzialna jest agencja Valkea Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj