„Wyłów mnie…” – letnia akcja ambientowa SO! COFFEE w przestrzeni miejskiej

Na początku lipca sieć kawiarni SO! COFFEE zdecydowała się zrealizować orzeźwiającą akcję ambientową. Akcja „Wyłów mnie...” ma na celu zaangażowanie przechodniów w przestrzeni miejskiej oraz zwiększenie rozpoznawalności marki w mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2015-07-22

Podczas akcji „Wyłów mnie…”, realizowanej w pierwszych tygodniach lipca na plaży przy moście Poniatowskiego w Warszawie stanęły pojemniki wypełnione wodą przypominające kubki kawy. Pierwsza odsłona akcji miała miejsce 11 lipca, kolejna 17-go. Na dnie kubka znajdowały się  vouchery o wartości 50, 30 i 20 zł, które uprawniają do zakupu kawy, sorbetów, soków i innych smakołyków w kawiarniach SO! COFFEE. Zadaniem uczestników zabawy było wyłowienie kuponów w dowolnie wybrany sposób.

Jako miejsce akcji wybrano Plażową przy moście Poniatowskiego – miejsce szczególnie popularne wśród warszawiaków i turystów w okresie letnim. Nad uzupełnianiem kubka wodą oraz dokładaniem voucherów czuwała obsługa techniczna. Całość akcji zostanie podsumowana filmem video.

Ambient realizowany jest w ramach kampanii SO! COFFEE – So! Fresh, podczas której sieć promuje swoje letnie menu. Znajdują się w nim m.in. desery lodowe i orzeźwiające lemoniady w kilku smakach.

Za organizację akcji oraz działania komunikacyjne marki odpowiedzialna jest agencja Valkea Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj