To pierwsza od 6 lat reklama wizerunkowa marki z polskim konceptem i lokalną produkcją.
Pełen autentyzmu i dokumentalnej szczerości spot „Wynalazcy” powstał z inspiracji pokoleniem Millennials – młodych dorosłych, do których kierowany jest Desperados. Przez cztery noce, wieczory i świty kamera towarzyszyła bohaterom filmu, którzy oddają się prawdziwemu imprezowemu życiu, pełnemu muzyki, radości, entuzjazmu i pozytywnego szaleństwa.
Zobacz również
Relacją z tej imprezowej podróży jest dwuminutowy film, który od połowy sierpnia oglądać można na kanale YoutTube Desperadosa. Materiał posłużył do zrealizowania dwóch 30” spotów emitowanych teraz w telewizji. – Zainspirowani pokoleniem młodych dorosłych, postanowiliśmy oddać im głos i zrealizowaliśmy film, który w dokumentalny sposób pokazuje świat marki oczami młodych ludzi – mówi Anna Wood, senior brand manager marki Desperados. Ponad 200 osób, które wzięło udział w zdjęciach, zwerbowano w klubach, na ulicach i za pomocą portali społecznościowych. Zdjęcia realizowane były m.in. w postindustrialnych przestrzeniach Trójmiasta i Warszawy, na terenie byłej stoczni w Gdańsku, w starej Królewskiej Fabryce Karabinów czy na złomowisku.
Koncepcję filmu „Wynalazcy” przygotował Paweł Heinze, reżyserią zajął się szwedzki reżyser Daniel Wirtberg, a produkcję powierzono Opus Film. Kampania obejmuje dwa filmy 30-sekundowe, które emitowane są w telewizji, na VOD oraz na Facebooku i Instagramie. Pełną dwuminutową wersję spotu można zobaczyć na kanale YouTube Desperadosa oraz na stronie www.desperados/com.
Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest. Za komunikację PR odpowiada agencja Roots PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing