To gratka zarówno dla kinomanów, miłośników seriali, jak i fanów gier komputerowych. W sieci pojawiła się właśnie filmowa zapowiedź najnowszej części gry „Sid Meier’s Civilization VII”, która dotychczas na całym świecie sprzedała się w ponad 70 mln egzemplarzy. W niespełna półtoraminutowym trailerze wyreżyserowanym przez argentyńskiego twórcę, Marcelo Burgosa, wystąpiła Gwendoline Christie, aktorka znana m.in. z roli Brienne z Tarthu w „Grze o tron”.
W krótkim wideo widać, z jaką scenografią będą mieli do czynienia gracze. Połączenie mityczności i industrialnych krajobrazów filmowych zapowiada, że możliwości, kształtowania fikcyjnego świata, są w zasadzie nieograniczone. Gra „Sid Meier’s Civilization VII”, której premierę zapowiedziano na 25 lutego 2025 roku, jest dziełem studia 2K.
Zobacz również
– To była wymarzona praca – praca dla tak ukochanej franczyzy wiele znaczyła. Projekty zespołu 2K Creative są zawsze równie zabawne, co wymagające. To był długi proces, od opracowania scenariusza do dostarczenia wersji finalnej, ale cieszyłem się każdym dniem. Mamy nadzieję, że fani CIV są tak samo dumni z kampanii, jak my – opowiada Marcelo Burgos.
PS „Kreatywność sprzedaje”: ING – „Ja w przyszłości”
W ramach cyklu „Kreatywność sprzedaje” przybliżamy kampanie nagrodzone w konkursach SAR: KTR, Innovation oraz Effie 2023. Tym razem o kampanii „Ja w przyszłości” rozmawiamy z Anną Witecką, head of social media team w ING Bank Śląski.
PS2 Timothée Chalamet w kampanii Chanel. Reżyserem Martin Scorsese
Timothée Chalamet, topowy aktor młodego pokolenia i ambasador Chanel, wystąpił w reklamie kultowego zapachu Bleu de Chanel. Czarno-biały, 1,5-minutowy klip wyreżyserował Martin Scorsese. Video jest opowieścią o odnajdowaniu siebie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing