„Wyprawa na Księżyc” – przebojowa promocja filmu

W październiku na Netflixie miała miejsce premiera filmu animowanego „Over the Moon”. Serwis przyzwyczaił już nas do oryginalnych form promocji swoich produkcji. Nie inaczej było tym razem.
O autorze
1 min czytania 2020-11-27

Kraje, w których promowany jest tytuł, prześcigają się w kreatywnym podejściu do kampanii. Londyńskie Chinatown zostało ozdobione przewijającymi się w filmie charakterystycznymi lampionami. W Bangkoku pojawiły się tuk-tuki, stylizowane na pojazdy pojawiające się w „Wyprawie na księżyc”. Murale są już chyba stałym trendem w promocji outdoorowej Netflixa, nic dziwnego, bo ta forma reklamy cieszy się pozytywnym odbiorem wśród lokalnych społeczności. Tym razem również ich nie zabrakło. Wielkoformatowe obrazy powstały m.in. w Polsce, Niemczech i Szwecji.

Na naszym rodzimym rynku zostały one uzupełnione o zjawiskowe elementy świetlne i domontowane formy przestrzenne, pojawiające się na ścianach oraz w ich okolicy. Niektóre murale zdążyły już ewoluować, a Platforma VOD poprzez zmiany ekspozycji w trakcie trwania kampanii wykorzystuje możliwości szerszej narracji.

Przygotowaliśmy galerię zdjęć z murali, które udało nam się wypatrzyć. Te z elementami świetlnymi i farbą UV ukazują inne oblicze również po zmroku. Jak sugerują tabliczki na ścianach, wykonawcą murali w Polsce było warszawskie Good Looking Studio.

Malowidła znajdziecie w Warszawie (Bracka i Jaworzyńska), Wrocławiu (Wybrzeże Słowackiego i Podwale), Krakowie (Zwierzyniecka) i Gdańsku (Dekerta).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj