Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

„Wyprawka młodego kierowcy” pomoże bezpiecznie docierać do celu

W Wojewódzkich Ośrodkach Ruchu Drogowego w Warszawie rozpoczęła się akcja Wyprawka młodego kierowcy. Każdy, kto pomyślnie zda egzamin na prawo jazdy, może odebrać specjalny pakiet na start.
O autorze
1 min czytania 2015-08-05

Patronat honorowy nad kampanią objęła Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, a jej inicjatorem jest Goodyear.

Badania na temat bezpiecznej jazdy, przeprowadzone na zlecenie Goodyeara w 2014 roku, pokazały jednoznacznie, że należy wspierać młodych kierowców w kształtowaniu prawidłowych nawyków jazdy. Na podstawie zgromadzonych wyników została przygotowana „Biała Księga: Bezpieczeństwo na drogach. Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego dla początkujących kierowców”. Realizując założenia przedstawione w dokumencie, Goodyear zainicjował kampanię informacyjną, adresowaną do młodych kierowców w Polsce.

„Goodyear od lat angażuje się w działania na rzecz bezpieczeństwa. W tym roku, wspólnie z naszymi partnerami, postanowiliśmy wesprzeć osoby, które dopiero zostały kierowcami. Wierzymy, że ta akcja zachęci ich do dalszego doskonalenia umiejętności, ponieważ uzyskanie uprawnień do kierowania to dopiero początek drogi” – powiedziała Melania Popiel, dyrektor ds. komunikacji Grupy Goodyear Polska.

Zasady akcji są proste. Każdy, kto pomyślnie zda egzamin na prawo jazdy, może odebrać broszurę edukacyjną pt. „Ruszaj w drogę”. Zebrano w niej najważniejsze porady ekspertów na temat bezpiecznej jazdy, właściwego przygotowania kierowcy i samochodu do drogi, a także w przejrzysty sposób opisano zasady udzielania pierwszej pomocy. Broszura powstała przy współpracy z Wojewódzkim Ośrodkiem Ruchu Drogowego w Warszawie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Mamy nadzieję, że zainicjowana wspólnie z Goodyearem akcja zapewni bezpieczeństwo na drodze młodym kierowcom, jak i innym uczestnikom ruchu drogowego, oraz będzie dobrym wsparciem w pierwszych samodzielnych podróżach” – powiedział Dariusz Szczygielski, dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Warszawie.

Dopełnieniem broszury są gadżety oraz konkurs, w którym młodzi kierowcy mogą wygrać komplet opon. Wyprawka młodego kierowcy to pilotażowa edycja programu zainicjowanego przez Goodyear.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się