Trwa kampania marki Oxford znanej między innymi ze swoich notatników, zeszytów, kalendarzy oraz produktów artystycznych. Sierpień i wrzesień to dobra okazja, aby uzupełnić zapas artykułów piśmienniczych, jednak wyroby Oxford cieszą się popularnością nie tylko wśród uczniów. To niezawodny element wyposażenia studenckiej torby oraz gadżet szczególnie ceniony przez osoby, które po prostu lubią rzeczy ładne i użyteczne, z którymi planowanie dnia czy stworzenie listy zakupów jest prawdziwą przyjemnością. Za strategię mediową i planowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Media Choice.
Brand Oxford jest jedną ze sztandarowych marek spółki Hamelin. Oxford na pierwszym miejscu stawia sobie jakość i tworzenie funkcjonalnych produktów, które nie tylko dobrze wyglądają, ale również sprawdzają się w codziennym użytkowaniu. Stąd też ogromny nacisk na wysoką jakość papieru ¬– nieprzepuszczalnego dla tuszu, o delikatnej fakturze, bieli jak śnieg oraz odpornego na uszkodzenia (np. ścieranie). Produkty Oxford zostały stworzone, by spełnić potrzeby różnorodnych grup użytkowników: uczniów, studentów, profesjonalistów oraz osób prywatnych. To nie tylko kwestia estetyki, lecz także praktycznych rozwiązań ułatwiających tworzenie czytelnych notatek w sposób prosty i przyjemny nie tylko w wersji pisanej odręcznie, ale również w wersji cyfrowej.
Zobacz również
Podejście do notatek, które inspiruje
Kampania marki Oxford pobudza do twórczego podejścia w procesie tworzenia notatek. Zamiast traktować notes jedynie jako miejsce do zapisywania informacji, zachęca do spojrzenia na niego jako na pole do wyrazu własnej indywidualności. W końcu sam proces sporządzania zapisków również może być angażujący i inspirujący, co przekłada się na większą przyjemność i efektywność w organizowaniu myśli oraz planowaniu dnia.
Różnorodne kanały promocji – od Google po TikTok
– Działania promocyjne obejmują m.in. takie kanały jak wyszukiwarka Google, dzięki której możemy w czasie rzeczywistym odpowiadać na potrzeby użytkownika. Ponadto wykorzystano obecność w gazetkach promocyjnych, które umożliwiają bezpośrednie dotarcie do klientów sklepów, w których dystrybuowane są produkty marki. W obszarze działań reklamowych znalazły się również rich media, które angażują użytkowników do interakcji i nie są postrzegane jako nachalne, wręcz przeciwnie – oddziałują na wyobraźnię, zapadają w pamięć i budują pozytywne skojarzenia. Oczywiście nie zapomnieliśmy o takich kanałach jak media społecznościowe – w tym Facebook, Instagram, YouTube, Spotify oraz TikTok. – mówi Alicja Stajer, media plannerka w Media Choice, odpowiedzialna za przygotowanie oraz koordynację realizacji media planu. Z kolei kontakt z klientem i koordynacja całego projektu leży po stronie Dominiki Sitarz – new business manager.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell