Dla każdej marki istotne są rozpoznawalność wśród konsumentów, znajomość danych produktów oraz przywiązanie do marki, dlatego wszyscy podejmują działania, które pozwolą wyróżnić się na tle konkurencji.
„W rozwiniętych gospodarkach wolnorynkowych, a taką staje się gospodarka Polski, nie jest łatwo pozyskać zaufanie konsumentów. Dlatego bardzo cieszy nas fakt zdobycia wyróżnienia Superbrands 2016/2017 przez markę Husqvarna – jedną z najstarszych technicznych marek na świecie. Ponad 325 lat historii marki Husqvarna nauczyło nas, że kluczowym elementem budowania długofalowej strategii jest znajdowanie odpowiedzi na zmieniające się potrzeby rynku. Choć produkty Husqvarna niezmiennie cieszą się dużym zaufaniem wśród naszych klientów, nadal dokładamy wszelkich starań, aby udoskonalać nasze produkty i proponować takie rozwiązania, które klienci docenią. Wyróżnienie w plebiscycie Superbrands potwierdza, że nasze działania idą w dobrym kierunku a starania są doceniane przez konsumentów. Bardzo dziękujemy za to wyróżnienie” – podsumował Maciej Konieczny, Sales Director Husqvarna Poland.
Zobacz również
W plebiscycie Superbrands zwycięzców wyłania się w dwóch etapach według jasno przyjętej i określonej metodologii. Pierwszy etap to ankieta konsumencka. W przeprowadzonych badaniach najważniejszymi kryteriami oceny są: współczynnik rekomendacji, znajomość znaku graficznego marki, znajomość top of mind oraz wskaźnik doświadczenia z daną marką. W tym roku ważnym elementem było także poddanie badaniu zaufania do marek. W drugim etapie „Rada Marek” Superbrands dokonuje ostatecznej weryfikacji i oceny kandydatów do tytułu. Kryteriami są: spójność, unikatowość oraz przejrzystość marek.
Uzyskanie wyróżnienia Superbrands przez markę Husqvarna potwierdza wysoki poziom zaufania polskich konsumentów do marki i oferowanych przez nią produktów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell