Wystartował nowy serwis internetowy Hortex, przygotowany przez agencję Digital Kingdom

Głównymi założeniami nowego serwisu www.hortex.com.pl jest prezentacja szerokiego portfolio produktów Hortex oraz zainspirowanie użytkowników przepisami kulinarnymi bazującymi na produktach Hortex.
O autorze
0 min czytania 2015-08-20

W serwisie znajduje się ponad 400 przepisów i produktów w związku z czym zbudowanie intuicyjnego systemy nawigacji pomiędzy poszczególnym kategoriami oraz produktami było jednym z największych wyzwań stojących przed Agencją.

 W ramach współpracy Digital Kingdom odpowiadało za kompleksowe przygotowanie serwisu: opracowanie architektury informacji, kreację graficzną oraz wdrożenie w technologii RWD. Nowa strona internetowa Hortex jest w pełni responsywna i zoptymalizowana pod najpopularniejsze w Polsce rozdzielczości urządzeń mobilnych.

Istotnym elementem architektury informacji serwisu jest crossowanie contentu pomiędzy kategoriami „Soki, nektary napoje”, „Mrożonki” i „Przepisy”. Do każdego z produktów dopasowane są uzupełniające się produkty i przepisy z innych kategorii.

Agencja Digital Kingdom została wybrana do realizacji projektu w przetargu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj