Wystartował nowy serwis parentingowo-gamingowy – CD-Action Family

Kultowy magazyn o grach wideo znów rozszerza działalność. Po uruchomieniu rozbudowanej strony internetowej w grudniu 2021 r. i wejściu w esport poprzez organizację finałów Mistrzostw Świata w grę Heroes of Might and Magic III CD-Action przedstawia swój nowy projekt – serwis CD-Action Family.
O autorze
1 min czytania 2022-07-19

CD-Action Family jest portalem dla rodziców i dzieci, bezpieczną przystanią z blogowymi wpisami o interesującej, kreatywnej i bezpiecznej rozrywce. Główną tematyką są gry planszowe i wideo, a w kolejnych tygodniach będą pojawiały się regularne materiały dotyczące seriali, filmów i zabawek. Nieodłącznym elementem będą felietony przygotowywane przez rodziców, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami i pomysłami.

– CD-Action Family to projekt, który narodził się i z pasji, i z potrzeby. Z pasji do rozrywki, pisania i dzielenia się tym z innymi. Z potrzeby, bo tego typu serwisu jeszcze w Polsce nie było – mówi Barnaba Siegel, redaktor prowadzący CD-Action Family. – Chcemy promować odpowiedzialne rodzicielstwo i budowanie więzi poprzez wspólną zabawę. Nie będziemy unikać tematów trudnych, ale na pewno staniemy w opozycji do medialnego mainstreamu, który lubi gry demonizować – dodaje.

Wyróżniającym się elementem strony jest podział na kategorie wiekowe. Pozwoli on rodzicom znaleźć inspiracje oraz konkretne gry i zabawki skrojone pod wiek ich pociech łatwiej niż szeroko rozumiane hasło „dla dzieci”, które obejmuje i czteroletnie przedszkolaki, i uczniów trzeciej klasy szkoły podstawowej.

– Jako rodzice często widujemy opisy w stylu „dla dzieci”, a potem okazuje się, że to bezużyteczne, bo ktoś ma pięcioletnią dziewczynkę, a zabawki czy animacje są przygotowane wyraźnie pod pociechy starsze o kilka lat – tłumaczy Barnaba Siegel. – Jednocześnie nie będziemy wchodzić w narrację, że zabawka „8+” z założenia nie nadaje się dla przedszkolaka. Albo że programowanie i gry to tematy głównie dla chłopców. Serwis CD-Action Family wystartował 14 lipca, praca przy tym projekcie to przyjemność, tym większa, że obudziła w nas wszystkich wewnętrzne dziecko. CD-Action Family od samego początku spotkało się z dużym zainteresowaniem, czego najlepszym przykładem jest współpraca z firmą LEGO, naszym partnerem strategicznym – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jest to kolejny projekt, który ujrzał światło dzienne w ostatnich tygodniach i dołączył do rodziny CD-Action. Pod koniec czerwca ukazał się magazyn dla fanów klasycznych gier zatytułowany Retro oraz drugie wydanie CD-Action w formule kwartalnika.

Aktualnie w ramach CD-Action Family funkcjonuje strona, fanpage, grupa na Facebooku „Gramy całą rodziną” oraz profil na Instagramie. W najbliższych tygodniach pojawi się także kanał na YouTubie z nagraniami materiałów z gier i unboxingami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się