Wystartowała 4. edycja konkursu Polish Graphic Design Awards

Rusza czwarta edycja Polish Graphic Design Awards – największego konkursu poświęconego komunikacji wizualnej i projektowaniu graficznemu w Polsce.
O autorze
2 min czytania 2021-01-25

Polish Graphic Design Awards to jedyny w Polsce branżowy konkurs rokrocznie prezentujący realizacje ze wszystkich istniejących dziedzin designu wizualnego. Można do niego zgłaszać projekty zrealizowane, wdrożone lub upublicznione między 1 stycznia a 31 grudnia 2020 roku.

Polish Graphic Design Award to najlepsze identyfikacje wizualne, plakaty, kroje pism, ilustracje, wydawnictwa, magazyny i gazety, infografiki, wayfinding, opakowania, motion graphics, digital media, a także projektowanie eksperymentalne i studenckie.

W ramach konkursu pod uwagę brane jest 16 kategorii i 38 podkategorii konkursowych pozwalających obiektywnie i dokładnie ocenić poszczególne dziedziny i specjalizacje projektowe. Polish Graphic Design Awards to 14 sprofilowanych komisji konkursowych, z których każda dedykowana jest danej dyscyplinie projektowej, a także 14 jurorek, wybitnych specjalistek i doświadczonych projektantek: Aleksandra Bis, Natalia Bilska, Anna Caban, Agata Dudek, Viktoriya Grabowska, Beata Kurek, Małgorzata Leniarska, Idalia Smyczyńska, Katarzyna Nestorowicz, Gosia Nierodzińska, Agata Nowicka, Ewa Solarz, Bogną Świątkowska, Martyna Wędzicka-Obuchowicz

Polish Graphic Design Awards to zestaw nagród i wyróżnień ufundowanych przez firmę Artcic Paper, wydawnictwo Karakter, type foundry Threedotstype i platformę Depositphotos.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.polishgraphicdesign.com

Zgłoszenia i cena uczestnictwa zależne są od terminu nadsyłania prac konkursowych. Ostateczny termin zgłoszeń upływa 1 maja 2021 roku. Do 1 marca 2021 roku można zgłaszać prace w niższej cenie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Lista jurorów i jurorek:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Identyfikacja wizualna: Natalia Bilska (Redkroft), Małgorzata Leniarska (Dragon Rouge), Martyna Wędzicka -Obuchowicz
  • Plakat: Agata Dudek, Agata Nowicka, Ewa Solarz
  • Ilustracja: Agata Dudek, Agata Nowicka, Ewa Solarz
  • Projektowanie krojów pism: Beata Kurek (Love Letters Studio), Viktoriya Grabowska
  • Wydawnictwa: Katarzyna Nestorowicz (Noviki), Idalia Smyczyńska (Kilku.com), Bogna Świątkowska (Fundacja Bęc Zmiana)
  • Prasa: Katarzyna Nestorowicz (Noviki), Idalia Smyczyńska (Kilku.com), Bogna Świątkowska (Fundacja Bęc Zmiana)
  • Infografika: Katarzyna Nestorowicz (Noviki), Idalia Smyczyńska (Kilku.com), Bogna Świątkowska (Fundacja Bęc Zmiana)
  • Wayfinding: Natalia Bilska (Redkroft), Małgorzata Leniarska (Dragon Rouge), Martyna Wędzicka -Obuchowicz
  • Opakowania: Natalia Bilska (Redkroft), Małgorzata Leniarska (Dragon Rouge), Martyna Wędzicka -Obuchowicz
  • Digital media: Aleksandra Bis (Dare IT), Anna Caban, Gosia Nierodzińska (Facebook),
  • Motion graphics: Aleksandra Bis (Dare IT), Anna Caban, Gosia Nierodzińska (Facebook),
  • Projekty eksperymentalne: Aleksandra Bis (Dare IT), Anna Caban, Gosia Nierodzińska (Facebook),
  • Projekt studencki: Beata Kurek (Love Letters Studio), Katarzyna Nestorowicz (Noviki), Martyna Wędzicka-Obuchowicz
  • Projektantka / projektant, zespół i projekt roku: przewodniczące jury wszystkich kategorii projektowych

Partnerzy: Arctic Paper, Depositphoto, Karakter, Threedotstype

Patroni branżowi: Fundacja Bęc Zmiana, Polish Designers, Polska Izba Opakowań, Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej

Patroni medialni: NowyMarketing, Design Alley, Dailyweb, GrafMag, Formy, Notes na 6 tygodni, Rynek Papierniczy.pl, Portal Medialny, Signs.pl, Świat Druku, The Brief – co znosi psychika grafika