Wystartowała Bitwa Stylistów – konkurs ANSWEAR.com i Scotch & Soda

Moda to Twój żywioł? Weź udział w 2. edycji konkursu ANSWEAR.com, zdobądź tytuł Najlepszego Stylisty 2014 i zgarnij cenne nagrody!
O autorze
1 min czytania 2014-11-27

Właśnie wystartowała Bitwa Stylistów – konkurs dla wszystkich entuzjastów mody, blogerów oraz stylistów z mniejszym lub większym doświadczeniem, którzy chcieliby sprawdzić swoje możliwości i zawalczyć o tytuł Najlepszego Stylisty 2014.

Tym razem partnerem konkursu jest Scotch & Soda – kultowa holenderska marka (dostępna w sklepie ANSWEAR.com), której unikalny styl, umiejętnie łączący inspiracje z całego świata z elementami vintage, znany jest fashionistom na całym świecie.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wejść na stronę answear.com/bitwa2014 i przesłać zdjęcia co najmniej 3 stylizacji własnego autorstwa (na sobie lub modelu/modelce). Spośród zgłoszeń nadesłanych do 16 grudnia 2014 profesjonalne jury pod przewodnictwem Szefowej Działu Mody ELLE, Iny Lekiewicz, wybierze 15 finalistów, którzy otrzymają zadanie stworzenia 3 stylizacji z ubraniami kultowych marek Scotch & Soda (które stanowią nagrody gwarantowane w II etapie). Kto zdobędzie tytuł Najlepszego Stylisty 2014? Dowiemy się na początku lutego 2015!

Stań do bitwy na stylizacje i wygraj supernagrody o łącznej wartości prawie 20 000 zł (bony na zakupy do ANSWEAR.com, iPady, vouchery na bilety lotnicze od Fru.pl, ubrania Scotch & Soda) oraz publikację w miesięczniku ELLE!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zwycięzcą poprzedniej edycji Bitwy Stylistów został Kamil Pawelski, autor bloga Ekskluzywny Menel. Z radością obserwujemy, jak blog Kamila zyskuje coraz większą popularność, a on sam stał się cenionym ekspertem w dziedzinie mody męskiej. Chcesz wnieść powiew świeżości do polskiej mody? Bitwa Stylistów może okazać się dla Ciebie przepustką do kariery!

Strona konkursu oraz szczegóły.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się