Właśnie wystartowała Bitwa Stylistów – konkurs dla wszystkich entuzjastów mody, blogerów oraz stylistów z mniejszym lub większym doświadczeniem, którzy chcieliby sprawdzić swoje możliwości i zawalczyć o tytuł Najlepszego Stylisty 2014.
Tym razem partnerem konkursu jest Scotch & Soda – kultowa holenderska marka (dostępna w sklepie ANSWEAR.com), której unikalny styl, umiejętnie łączący inspiracje z całego świata z elementami vintage, znany jest fashionistom na całym świecie.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wejść na stronę answear.com/bitwa2014 i przesłać zdjęcia co najmniej 3 stylizacji własnego autorstwa (na sobie lub modelu/modelce). Spośród zgłoszeń nadesłanych do 16 grudnia 2014 profesjonalne jury pod przewodnictwem Szefowej Działu Mody ELLE, Iny Lekiewicz, wybierze 15 finalistów, którzy otrzymają zadanie stworzenia 3 stylizacji z ubraniami kultowych marek Scotch & Soda (które stanowią nagrody gwarantowane w II etapie). Kto zdobędzie tytuł Najlepszego Stylisty 2014? Dowiemy się na początku lutego 2015!
Stań do bitwy na stylizacje i wygraj supernagrody o łącznej wartości prawie 20 000 zł (bony na zakupy do ANSWEAR.com, iPady, vouchery na bilety lotnicze od Fru.pl, ubrania Scotch & Soda) oraz publikację w miesięczniku ELLE!
Zwycięzcą poprzedniej edycji Bitwy Stylistów został Kamil Pawelski, autor bloga Ekskluzywny Menel. Z radością obserwujemy, jak blog Kamila zyskuje coraz większą popularność, a on sam stał się cenionym ekspertem w dziedzinie mody męskiej. Chcesz wnieść powiew świeżości do polskiej mody? Bitwa Stylistów może okazać się dla Ciebie przepustką do kariery!
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Strona konkursu oraz szczegóły.
Słuchaj podcastu NowyMarketing